X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رادیسون بلو
Radisson Blu Ankara
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رادیسون بلو آنکارا هتلی ۴ ستاره می باشد که موقعیت مرکزی و ایده آل هتل موجب شده تا پیاده بتوان به جاذبه های همجواری از جمله پارک بازی یولوس، مقبره آتاتورک و همچنین مناطق دولتی و نمایشگاه شهر دست یافت.هتل مجلل و ۵ ستاره رادیسون بلو تجربه ای متفاوت وآرام در پایتخت ترکیه برای مسافرین سفر ترکیه به ارمغان خواهد آورد. هتل رادیسون بلو آنکارا با موقعیتی عالی و دسترسی آسان به سفارت کانادا،سفارت آمریکا،سفارت انگلیس ، برای مهمانان سفر آنکارا ومسافرین aaتور آنکارا و مسافرینی که دارای وقت سفارت می باشند بهترین اقامت را فراهم کرده است.هتل رادیسون بلو، با قرار گرفتن در مجاورت جاذبه های فرهنگی شهر آنکارا و دسترسی داشتن به شاهراه های حمل ونقل عمومی، اقامت راحتی را به همراه اینترنت رایگان بی سیم، پارکینگ اختصاصی رایگان و از پیش رزرو شده به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت رایگان بیسیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل رادیسون بلو دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پرگشت وگذار، رفع خستگی در سالن کاملا مجهز بدنسازی ویا استراحت در سونای هتل به مهمانان توصیه می شود. به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است. تریا هتل رادیسون بلو ، انواع نوشیدنی ها و خوراک های مکزیکی را در محیطی دنج و راحت سرو می کند. علاقه مندان می توانند طی ایام تابستان، شام خود را در فضای باز و در تراس مشرف به باغ دوست داشتنی هتل صرف نمایند. هتل، تنها ۲۵ با ماشین، تا فرودگاه فاصله داشته و به نحو احسن با سیستم حمل ونقل عمومی شهر آنکارا، مرتبط می باشد.

امکانات هتل

اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Istiklal Cad. No:20, 06030 Ankara, Turkey
تلفن : +90 312 310 48 48
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.