X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رامادا ریزورت سیده
Ramada Resort Side
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که در منطقه سیده آنتالیا و در فاصله حدودا ۵۰۰متری از ساحل واقع شده است. هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا تا مرکز شهر سیده حدود ۲۰ کیلومتر، تا مرکز شهر آنتالیاحدود یک ساعت و نیم و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا دارای امکانات زیادی از جمله یک استخر بزرگ روباز، چندین رستوران، مرکز تناسب اندام، مرکز ماساژ، ساحل خصوصی، اتاق خانوادگی (Family Room)، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان می باشد. هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا از مجموعه هتل های زنجیره ای رامادا می باشد که چندین هتل را در شهرهای مختلف ترکیه و دیگر کشورها دارد. چنانچه در تور آنتالیا قصد رزرو هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا را دارید، با ما در ارتباط باشید. هتل ۵ ستاره رامادا ریزورت سیده آنتالیا دارای ۲۸۰ اتاق می باشد و در سال ۲۰۱۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. اتاقهای هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات،حمام همراه با لوازم آرایش رایگان و سشوار می باشند. همچنین هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا دارای اتاق های خانوادگی یا Family Room می باشد که برای خانواده های ۳ و ۴ نفری علاوه بر قیمت بسیار مناسب، شرایط اقامت در یک واحد دو خوابه و کنار هم را فراهم می کند.  اقامت و سرویس دهی در هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا از نوع ALL (صبحانه و ناهار و شام بصورت سلف سرویس و کلیه نوشیدنی ها به صورت رایگان تا ساعت ۱۲ شب) می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 280
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Sancak Mahallesi Erkan Mumcu Bulvarı No 19 Sahil Kesimi Gündogdu Beldesi Manavgat Antalya, 07620 Side, Turkey
تلفن : +90 242 777 05 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.