X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رامادا پلازا
Ramada Plaza Agra
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رامادا پلازا ramada plaza آگرا هند یکی از هتل های لوکس و مدرن ۵ ستاره شهر آگرا هند است. که در موقعیتی بسیار خوب در شهر توریستی آگرا هند واقع شده است. این هتل درنزدیکی تاج محل معروف ترین میراث جهانی هند در یونسکو قرار دارد که نشون میده که این هتل در چه مکان خیلی خوبی قرار دارد.
هتل رامادا پلازا آگرا هند با اتاق های و سوئیت های شیک پذیرای مسافران می باشد . این هتل یکی از هتل های زنجیره ای برند بین المللی رامادا است.
هتل رامادا پلازا آگرا اتاق های عایق صوت دارند و طراحی اتاق های این هتل مدرن و امروزی و مجهز به امکانات سیستم تهویه متبوع ، تلویزیون صفحه تخت ، کانال های ماهواره ای ، مینی بار، کتری برقی، گاو صندوق و حمام اختصاصی و دوش است. محل نشیمن و راحتی، پک لوازم آرایش در اتاق های این هتل در دسترس شماست.
هتل رامادا پلازا آگرا هند خدمات متنوعی را به گردشگران و میهمانان هتل ارایه می کند. که می توان به استخر روباز هتل، سالن بیلیارد، ماساژ، اسپا و مرکز سلامتی، سالن بدنسازی، اتاق بازی، محل نگهداری کودکان و محل بازی کودکان، امکانات باربیکیو و صندوق امانات هتل اشاره کرد.
میز خدمات گردشگری و تور هتل با راهنمایان مجرب انگلیسی زبان در خدمت شماست و شما می توانید با پرداخت هزینه تورها از خدمات گردشگری این واحد هتل استفاده نمایید و برنامه ریزی گرذشگری شهر آگرا خود را با آنها انجام دهید. فروش بلیط هم جزئی از خدمات هتل است.
ماشین های استیجاری هم در قسمت ماشین های کرایه ای هتل در دسترس شما خواهد بود در صورتی که گواهی نامه بین المللی دارید می توانید از این خدمات هتل بهره مند شوید. و اگر حال رانندگی در هند را هم ندارید می توانید از شاتل های فرودگاهی و ترانسفرهای با راننده در اختیار هتل هم با پرداخت هزینه های آن بهره ببرید.
از فروشگاههای داخل هتل برای خرید هدایا، سوغات و صنایع دستی می توانید بهره ببرید. خدمات ویژه جهت توریست های تجاری هم در این هتل در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به BUSINESS CENTER ، اتاق جلسه و کنفرانس و سمینار در هتل اشاره کرد.
انواع رستوران بوفه و آلا کارته در هتل در دسترس می باشند. منوی رژیمی بنا به درخواست مشتریان در دسترس می باشد. شما می توانید برای وعده های غذاییتان در این هتل درخواست غذاهای رژیمی (گیاه خواری و … ) بنمایید.
هتل رامادا پلازا آگرا دسرسی خیلی خوبی به جاذبه های گردشگری شهر آگرا را دارد

امکانات هتل

تعداد اتاق : 145
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Ring Road Crossing, Fatehabad Road, 282001 Agra, India
تلفن : +91 562 712 3500
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.