X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رگنوم کاریا
Regnum Carya Golf & SPA Resort
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۵ ستاره تاپ و بی نظیر و تازه تاسیس رگنوم بلک (‏Regnum Carya Golf & Spa Resort‏) همچون الماسی درخشان ‏در بین تمامی هتلهای آنتالیا میدرخشد. این هتل استثنایی و بی نظیر در منظقه بلک آنتالیا واقع شده است . هتل رگنوم با دارا ‏بودن بیش از ۱۸ کورت گلف و ۳ زمین تمرینی فوتبال محل استراحت و کمپ تمرینی بسیاری از تیمهای ورزشی اروپایی ‏محسوب میشود.‏ هتل در فضایی بسیار بزرگ و در مجاورت دریا‎ ‎‏ و هتلهای کایا پالازو و ریو کایا واقع شده است. در بدو ورود به محوطه از ‏درب اصلی و نگهبانی هتل متوجه میشوید با هتلی خاص و زیبا روبرو خواهید شد. این احساس پس از ورود به لابی هتل ‏قوی تر میشود و مطمئن میشوید با هتلی بسیار لوکس و متمایز از آنچه تا کنون (و احتمالا دیده اید) و بسیار مدرن طرف ‏هستید.‏ اگر هتلهای آنتالیا و مناطق آنتالیا (لارا، کندو، بلک، سیده، کمر و . . .) با بشناسید باید بدانید که بهترین و لوکسترین هتلهای ‏آنتالیا و همچنین سواحل ماسه ای در منطقه بلک واقع شده اند و رقابت بسیار فشرده و نزدیکی مابین هتلهای این منطقه وجود ‏دارد. البته تا قبل از تابستان امسال هتل مکس رویال گوی رقابت را از تمامی هتل ها ربوده بود و خود را بی رقیب میدید اما ‏از تابستان و با افتتاح هتل رگنوم سایه رقیبی بسیار جدی را بر سر خود احساس میکنید. بعد از هتل مکس رویال که رتبه اول را به خود اختصاص داده هتل رگنوم در جایگاه دوم قرار گرفته ‏است.‏

امکانات هتل

تعداد اتاق : 530
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kadriye Bölgesi, Üçkumtepesi Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey
تلفن : +90 444 6 423
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.