X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سان ویلیج گوا
Pride Sun Village Resort and Spa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
همانطور که می دانید شهرهای ساحلی هند دارای استعداد بالقوه ای در زمینه گردشگری هستند و در سالهای اخیر رشد چشمگیری در این زمینه داشته اند . طبق آمار تور گوا بعد از تور بمبئی، بیش از سایر تورهای هند طرفدار دارد و مهم ترین عامل علاقه گردشگران به این استان هند، تفریحات گوا ست که شامل جذابترین ورزشهای آبی است .به همین دلیل اکثر هتل های گوا امکاناتی برای ورزشهای آبی در خود جای داده اند و در بعضی از هتل ها لازم نیست برای استفاده از تفریحات از هتل خارج شد .هتل های ۴ ستاره گوا اکثرا به مدرن ترین امکانات تفریحی تجهیز شده اند و به صورت uall به میهمانان خود سرویس دهی می کنند . یکی از مهم ترین هتل های گوا ،هتل سان ویلیج گوا می باشد که استفاده از پارک آبی آن برای میهمانانش بصورت رایگان است هتل  سان ویلیج گوا  در منطقه آرام Arpora و در شمال گوا واقع شده است.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دابولیم ۴۵ کیلومتر ،تا ایستگاه راه آهن ۲۰ کیلومتر و تا ساحل باگا گوا ۵ دقیقه می باشد و دارای چشم انداز زیبا و موقعیت جغرافیایی بی نظیری می باشد و بهترین گزینه برای اقامت کسانی ست که عاشق طبیعت و ساحل با آب های زلال هستند،می باشد. در هتل ۱۳۵ اتاق لوکس استانداردی وجود دارد که تمام امکانات مورد نیاز در آن بچشم می خورد ،برخی اتاقهای هتل پراید سان ویلج گوا رو به دریا ست و طرفداران زیادی دارد . اتاقهای هتل از نظر طراحی و دکوراسیون بسیار متنوع اند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور گوا نوروز ۹۶ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل ۴ ستاره پراید سان ویلج گوا ست . امکانات رفاهی هتل سان ویلیج گوا شامل: ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی ، استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد خود را با دیگر هتل های گوا متمایز کرده است.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.هتل دارای کتابخانه می باشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت، غواصی شرکت کنند. اقامت در هتل معروف گوا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت

امکانات هتل

تعداد اتاق : 135
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Saquwadi, Baga Arpora, 403518 Baga, India
تلفن : 00 91 832 226 9103
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.