X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سنتارا واتر گیت پاویلیون
Centara Watergate Pavillion Hotel
رضایت کاربران
93/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4.65
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل سنتارا واترگیت پاویلیون تا مرکز خرید پلانیتوم فشن ۵ دقیقه فاصله دارد ، اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد و این هتل دو غذاخوری دارد.
مرکز خرید MBK 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi تا این هتل ۳۰ دقیقه می باشد.
تمامی اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره ، صندوق امانات ، کتری و مینی بار هستند. داخل حمام اختصاصی هر اتاق نیز سشوار برای خشک کردن مو موجود است.
علاوه بر اینها در این هتل اتاق کنفرانس ، سالن بدنسازی نیز وجود دارد و خدمات تبدیل ارز و تمیز کردن روزانه اتاق ها نیز ارائه می شود. میهمانان می توانند از خدمات ماساژ هتل بهره مند شوند. کافه ۹ غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. انواع غذاهای آسیایی را نیز می توانید در رستوران چیلی هیپ میل کنید.
منطقه پاتوموان برای افرادی که به خرید لباس و غذاخوردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 281
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : شهریور 1395

    این هتل در قلبه پتونوم دربالایه یک بازار کوچک بناشده نزدیک ترین مکان به بازار هارو داره به طوری که با پنج دقیقه پیاده روی به بازار بزرگ پلاتینیوم میرسید هتل بسیار شیک والبته نوساز با کادری مهربان واموزش دیده اتاقها دیده بسیار زیبایی از شهر بانکوک دارند نظافت به بهترین نحوه ممکن انجام میشه سه مدل قهوه و دو مدل چای به همراه اب برای هرنفر یک بطری روزانه بطور رایگان در دست رس هست امنیت بالا یه هتل و فضا سازی شیک رو هم در همه جایه هتل میشه دید در لابیه هتل نمایشگاه دائمی عکس هم دایره کیفیت بالایه صبحانه این هتل بسیار من سوپرایز کرد جالب اینجاست با اینکه این هتل مهمانان بسیار کم ایرانی و عرب داره میز صبحانه حلال هم داشت من قبل از رفتنم به این هتل ایمیل زدم که برایه سالگرد ازدواجون میایم بانکوک واونها هم با یک کیک شکلاتی به شکل قلب مارو سوپرایز کردن اتاق و سویس بهداشتی بسار زیبا و تمیز هست شیلنگ هم در سویس بهداشتی هست در جلویه هتل شب بازار از ساعت هفت شب شروع به کار میکنه که تا ساعت یازده شب دایره در کل این هتل اونقدر کیفیت بالایی داره که در بین ۸۰۰ هتل بانکوک رطبه ۸۰ رو در سایت تریپ ادایزور به خودش تعلق داده واولین انتخاب مسافرین اروپایی هستش و تنها ایرانی هایه این هتل در مدت ۵ روز اقامتمون ما بودیم شاید این هتل نصبت به هتلهایه چهار ستاره قیمت بیشتری داشته باشه ولی باور کنید ارزششو داره وتنها اشکال این هتل که البته برایه ما زیاد مهم نبود نداشتن استخر شنا در این هتل بود اگر به این هتل رفتید شبهایه چیلی هایپ رو از دستت ندید

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    2 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 567 Rachaprarop Rd. | Makkasan, Bangkok 10400, Thailand
تلفن : +66 2 625 1234
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.