X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سوئیس اوتل ازمیر
Swissotel Grand Efes Izmir
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل پنج ستاره سوئیس اوتل ازمیر در قلب شهر ازمیر و در منطقه آل سانجاک و میدان جمهوری واقع شده و به مناظر چشم نواز دریای اژه اشراف دارد . موقعیت مکانی منحصر به فردی برخوردار بوده و به آسانی به جاذبه های توریستی و تاریخی شهر دسترسی دارد . ساختمانی مدرن، دکوراسیون و معماری روز ، کادر خدماتی نمونه ، کامل ترین سرویس دهی و برخورداری از امکاناتی گسترده و متنوع از ویژگی های ممتاز این هتل پنج ستاره به شمار می رود . هتل سوئیس اوتل ازمیر به بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی مجهز بوده و فضای داخلی و خارج آن همیشه پاکیزه است .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور ازمیر با اقامت در این هتل رویایی تامین می گردد.   اتاقهای هتل سوئیس اونل ازمیر مشتمل بر ۴۰۲ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است . مساحت و طراحی متنوع این اتاق های زیبا متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید . دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ هایی روشن بوده تا فضای آنها دلبازتر به نظر برسد . پنجره هایی رو به خلیج ازمیر، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، میز کار ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، تنها قسمت کوچکی از امکانات رفاهی این اتاق های مجهز می باشد . امکانات هتل سوئیس اوتل ازمیر  استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، محوطه حمام آفتاب ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از جمله امکانات متنوع هتل مجلل سوئیس اوتل ازمیر محسوب می گردد .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 402
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 Izmir, Turkey
تلفن : +90 232 414 00 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.