X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل شرایتون تاورز
Sheraton Towers Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل که قبلا برنده ی جایزه شده، اقامتگاه و امکانات ۵ ستاره ارائه می دهد. ایستگاه متروی Newton حدود ۳ دقیقه پیاده تا اینجا فاصله دارد. یک استخر فضای باز، ماساژهای آرامش بخش و مرکز ورزشی ۲۴ ساعته از امکانات جانبی می باشند. مرکز خرید خیابان Orchard حدود ۱۰ دقیقه پیاده و یک ایستگاه مترو با هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی Changi 30 دقیقه تا اینجا فاصله دارد. دیوار اتاق ها از زمین تا سقف با شیشه کار شده و با سیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک و گاو صندوق تجهیز شده اند. سوئیت ها دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند. حمام های خصوصی مجهزی نیز فراهم شده اند.
ماساژهای تایلندی، سونا، اتاق بخار، مرکز تجاری ۲۴ ساعته با کافی نت، فروشگاه هدیه و سرویس خشک شویی همگی در هتل فراهم شده اند. رستوران Dining Room با منظره ای رو به باغات و آبشارهای مصنوعی انواع غذاهای را به صورت بوفه سرو می کند. رستوران چینی Li Bai و رستوران ایتالیایی DOMVS از دیگر گزینه های مورد توجه این هتل می باشند. کوکتل ها را نیز می توانید در کافه ی لابی و کافه ی کنار استخر سفارش دهید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 420
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 39 Scotts Road Sheraton Towers Hotel, Singapore 228230, Singapore
تلفن : +65 6737 6888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.