X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لمردین
Le Meridien
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل لمردین کوالالامپور ، Le Meridien Kualalumpur ، جزو هتل های ۵ ستاره کوالالامپور است. هتل لمردین در منطقه سنترال واقع شده که در مرکز تجاری و اداری کوالالامپور واقع شده است. این هتل با قطار اکسپرس تنها ۲۸ دقیقه تا فرودگاه بین المللی و ۱۰ دقیقه تا خیابان معروف و زنده بوکیت بینتانگ فاصله است.
برج های دوقولوی پتروناس در ۵ کیلومتری این هتل واقع شده اند.
نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس در فاصله ۴۵۰ متری و ایستگاه مترو در فاصله ۳۵۰ متری از این هتل قرار دارد.
اطراف این هتل را جنگل های وسیع گرمسیری احاطه کرده اند. اینجا حدود ۵ کیلومتر با ساحل پر تحرک پاتونگ، ۱۵ کیلومتر با زمین گلف، ۲۰ کیلومتر با معبد چالونگ، محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد.
این هتل که از وجود یک ساحل خصوصی و مناظر زیبای ساحلی بهره مند است، دارای استخر بزرگی در فضای باز، سالن ورزشی و ۱۰ رستوران و کافه می باشد. همه روزه باربیکیو در ساحل آماده و در دسترس است و غذاهایی از صید روز تهیه می شود و می توانید بعد از لذت بردن از دریا غذای دریایی تازه میل کنید.
بi علاوه کارمندان این هتل با توانایی ژاپنی حرف زدن قادر به کمک کردن به مهمان ها می باشند، برای کسانی که عاشق محلی خصوصی و راحت هستند می توانند از کلاب واقع در طبقه ٣٣ استفاده کنند. استخر این هتل با ١٢٠ متر طول به عنوان یکی از بلندترین استخر های کوالالامپور شهرت دارد. همچنین برای سلامت و شادابی مسافران می توانید از باشگاه بدنسازی مجهز و اسپا استفاده کنید.
هر ساله مسافران زیادی این هتل را برای تور مالزی انتخاب می کنند.
این هتل با داشتن ۳۵ طبقه در مرکز تجاری و اداری کوالالامپور واقع شده است. هتل لمردین کوالالامپور در مجموع دارای ۴۲۰ اتاق می‌باشد. اتاق ها انواع مختلفی دارند.از جمله: اتاق کلاسیک، اتاق دلوکس،اتاق پریمیر، اتاق کلاب لمردین، سوئیت کلاب لمردین، اتاق ویژه معلولین تمامی این اتاق ها دارای تلوزیون LCD، حمام اختصاصی، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، سشوار دارد. اینترنت در اتاق ها به صورت رایگان در دسترس می‌باشد.
رستوران های هتل لمردین کوالالامپور انواع مختلفی دارد. رستوران Favola که غذاهای ایتالیایی سرو می کند. رستوران Gastro Sentral که طراحی بسیار زیبایی دارد و تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن می باشد همچنین موزیک زنده در هنگام سرو غذا نواخته می شود. دیگر رستوران این هتل Lastest Recipe که غذای سنتی مالزی را سرو می کند. در این میان جای غذای چینی خالیست که Ginza Sushimasa این نوع غذا را هم سرو می کند. انواع کافه ها هم موجود است از جمله: Prime و کافه استخر که Prime استیک و نوشیدنی سرو می کند و کافه استخر که در کنار استخر است نوشیدنی های خنک سرو می کند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 420
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia
تلفن : +60 3-2263 7888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.