X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ماندارین اورینتال
Mandarin Oriental Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل که بر فراز خلیج Marina واقع شده، دارای باشگاه ژیمناستیک، کلاس های یوگا و استخر فضای باز با منظره ای رو به شهر سنگاپور می باشد. این هتل دسترسی مستقیم به مرکز خرید Marina دارد و با ایستگاه متروی سیتی هال حدود ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. پس از طی ۱۰ دقیقه با ماشین، به بهشت خریداران یعنی خیابان Orchard خواهید رسید. فرودگاه Changi نیز ۲۰ دقیقه با آن فاصله دارند. دیوارهای اتاق ها از زمین تا سقف یا شیشه کار شده و منظره ای رو به لنگرگاه، اقیانوس یا آسمان شهر سنگاپور دارند. سیستم های صوتی تصویری کامل با تلویزیون، چای/فهوه ساز و حمام مجهز برای هر اتاق تدارک دیده شده است.
یک استخر مخصوص کودکان، ماساژهای آرامش بخش و زمین تنیس برای کسانی که می خواهند در طول اقامت اندام متناسب خود را حفظ کنند تدارک دیده شده است. رستوران Dolce Vita در کنار استخر قرار گرفته و مناظر زیبایی از لنگرگه ارائه می دهد. کافه و لژ Axis نیز انواع کوکتل ها و تفریحات زنده را برای مهمانان تدارک دیده است. رستوران اصلی هتل نیز ۴ نوع غذای دیگر از جمله غذاهای ژاپنی و چینی را ارائه می دهد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 527
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
استخر
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 5 Raffles Ave, Marina Square, Singapore 039797, Singapore
تلفن : +65 6338 0066
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.