X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل مردان پالاس
Mardan Palace
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل مردان پالاس یکی از مدرنترین و زیباترین هتلهای دنیاست. این هتل در ۲۳ ماه می در آنتالیا ساخته شد و با ۵۶۰ اتاق، ساحل اختصاصی و آکواریومی با بیش از ۲۴۰۰ ماهی یکی از بزرگترین هتلهای منطقه لارا محسوب میشود. در مراسم افتتاحیه آن بسیاری از هنرمندان و ستارگان حضور داشتند. هزینه ساخت این هتل بالغ بر ۱٫۴ میلیارد دلار برآورد شده است. مساحت این هتل ۱۸۰۰ هزار متر مربع و بنایش الهام گرفته از استانبول است. مردان با ۲۷۱ اتاق معمولی، ۶۲ اتاق بسیار بزرگ، ۱۶ سوئیت سلطنتی، ۳۸ حمام ترکی، ۴۱ اتاق دوبلکس، دو سوئیت ۶۰۰ متر مربعی، ۴ آپارتمان سلطنتی، ۸۲ جونیور سوئیت، ۱۶ رستوران و ۳۲ بار خود را به عنوان یکی از بزرگترین هتلها در کل جهان معرفی کرده است. همچنین تمامی اتاق ها به امکاناتی چون حمام و دستشویی، تلفن مستقیم، تلویزیون، ماهواره و صندوق امانات مجهز است. این قصر عظیم مانند استانبول به وسیله ی یک حوض وسیع به دو بخش تقسیم شده است. ساخت این حوض الهام گرفته از تنگه بسفر است. در یک سمت فضایی آسیایی و در سمت دیگر فضایی اروپایی برقرار است. و در این بین میتوان با قایقهایی سلطنتی رفت و آمد کرد. علاوه بر رستوران اصلی این هتل، رستوران های روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای موجود است که هر کدام به صورت جداگانه از مسافران پذیرایی میکنند. سرویس مردان پالاس به صورت U ALL  به این معناست که شما میتوانید در طول شبانه روز از سرویس های خوراکی و آشامیدنی به طور رایگان استفاده کنید. علاوه بر انواع تفریحات آبی، مسافران میتوانند از اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و بدمینتون نیز برای سرگرمی استفاده کنند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 546
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
دستگاه خودپرداز
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kundu Koyu Oteller Mevkii, Antalya 07110, Turkey
تلفن : +90 850 300 9543
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.