X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت
Mercure Pattaya Ocean Resort
رضایت کاربران
97/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4.85
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت دارای یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی می باشد و اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل در ‏دسترس است. ‏
این هتل ‏‎۲‎‏ کیلومتر از ‏Art in Paradise‏ و نیم مایل تا کافه هارد راک فاصله دارد. فرودگاه بین المللی ‏Suvarnabhumi‏ نیز ۸۳ ‏کیلومتر از هتل فاصله دارد. پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد.‏
تمامی اتاق ها و سوییت ها دارای تهویه کننده هوا ، یخچال و مینی بار هستند. حمام اختصاصی هر هتل نیز سشوار و دوش ‏دارند.
برخی از اتاق ها چشم انداز رو به اقیانوس دارند.‏ سایر امکانات هتل شامل میز تور ، انبار نگهداری از چمدان و سالن بازی کودکان می شود. پارک آبی نیز در نزدیکی هتل وجود ‏دارد. ‏
در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود

امکانات هتل

تعداد اتاق : 210
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر کودکان
پارک آبی
استخر
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
حمام
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    97 %
    سفر : تیر 1395

    سلام
    من و همسر و دختر دوساله ام به همراه دو تا از دوستامون تیرماه سال ۹۵ به این هتل سفر کردیم و اطاقمون به صورت کانکت بود .
    هتل بسیار خوب و خانوادگی و نوساز است. صبحانه در طبقه پنجم و سالن کنار استخر سرو میشه و کیفیت اون عالیه و ۹۰ درصد خوراکی ها باب میل ما ایرانی ها میباشد.
    رفتار پرسنل بسیار خوب بود و همیشه با لبخند پاسخ گوی ما بودند، حتی یک روز دخترم چند تا از اسباب بازی اش را از بالکن بیرون پرتاب کرده بود و روی سقف طبقه پنجم افتاده بود، ما چون دسترسی برای برداشتنش نداشتیم بی خیالش شدیم ولی فردای اون روز که از بیرون برگشتیم دیدیم که جمع کردن و در اتاق گذاشتن .
    دوتا استخر داره یکی در طبقه همکف و یکی هم در طبقه پنجم ، که استخر طبقه اول دوتا سرسره آبی داره که یکیش برای کوکان مناسب و با خیال راحت میتونن ازش استفاده کنند چون کاملا از قسمت بزرگترا جداست و از عمق بیست سانت شروع میشه ودر عمیق ترین قسمت از حدود ۶۰ سانت تجاوز نمیکنه. ( اکثر مسافرای خارجی هتل بچه دار بودند و علتش وجود این پارک آِّبی کوچک بود )
    محلی هم برای شیرجه داره که خیلی جالبه و ما بعداز چند بار بالا رفتن از اون بالاخره تونستیم بر ترس غلبه کنیم و بپریم . استخر طبقه پنجم هم برای بزرگترا و دوستانی که طرفدار آرامش هستند مناسب میباشد. سالن ورزش و اتاق بازی کودکان داره . مکانی برای صخره نوردی هم وجود داره که البته ما ازش استفاده نکردیم .
    اتاق ما طبقه هفتم بود و رو به شهر ، یه تراس داشت که دوتا صندلی و یک میز کوچک توی اون جاشده بود.
    برای دخترم که یک سال ونیمه است نیز یک تخته بچه به ما دادند که خیلی خوب بود.
    کتری برقی داره و هر روز قهوه و چای به همراه دو شیشه آب به صورت رایگان شارژ میشه. یه چیز خوب دیگه ای که داره اتو ومیز اتو هست . سشوار داره که زیر صندوق امانات توی یه کیسه مخصوص قرارداده شده . ( ما روز اول دنبالش گشتیم چون فکر نمیکردیم اونجا باشه) . یه چتر بزرگ هم توی کمد هست برای روزای بارونی که میتونید با خودتون ببرید بیرون از هتل واز همه مهمتر اینکه توالت شلنگ آب داره .
    مسواک ، خمیر دندان ، نرم کننده مو ودمپایی نداره .
    اینترنت رایگان داره که همه جای هتل در دسترس هست و فقط با وارد کردن شماره اتاق و نام خود که روی جلد کارت ورودی نوشته میتونید وارد بشید.
    سیستم تهویه عالی بود .
    خود هتل تو یه محوطه ای ساخته شده که هتل هالیدی این و ایبیس نیز آنجا هستند و به صورت شبانه روزی از محوطه محافظت میشه و این به آدم احساس آرامش و امنیت میده.
    از هتل که بیرون بیاید اگر از سمت چپ ۲۰۰مترپیاده بروید به خیابان بیچ رود و ساحل میرسید و اگر به سمت راست بروید به خیابان سکند رد. که اگر برای رفتن به مراکزخرید و خیابان واکینگ ازماشین بخواین استفاده کنید باید از بیچ رود بروید ( پیاده ۲۰ دقیقه و تاکسی با کرایه ۱۰ بت کمتر ۱۰ دقیقه فاصله دارد) و از سکند رود برگرید چون این خیابانها یک طرفه هستند. ما روزای اول برای اینکه گم نشیم هتل هتل هالیدی این رو نشونه کردیم چون خیلی بزرگه و تقریبا هر جای پاتایا که ایستاده باشید تابلوشو میبیند که در اتفاع خیلی بالا روی ساختمان این هتل نسب شده.
    از در خیابان سکند رد و برخلاف جهت ماشینها ۲۰۰ متر که پیاده بروید تابلو راهنما فروشگاه Big C که سمت چپ شما قرار داره رو خواهید دید .در کل هتل بسیار خوبیه . امیدوارم به شما هم مثل ما خوش بگذره .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 463/100 Moo 9, Pattaya Second Road, Nongprue Banglamung, 20260 Pattaya Central, Thailand
تلفن : +6626592888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.