X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ناز سیتی
Naz City Taksim Hotel
رضایت کاربران
70/100
67% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 3.5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ناز سیتی در تکسیم دارای یک رستوران ، مرکز اسپا و سونا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد.
تمامی اتاق های هتل ناز سیتی مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، کتری و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سشوار می باشند. برخی اتاق ها محوطه جداگانه برای نشستن دارند.
در طول روز یکبار ترنسفر رایگان به ایستگاه متروی تکسیم انجام می گیرد.
منطقه سلطان احمد ۶ کیلومتر و فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 79
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    73 %
    سفر : شهریور 1394

    با سلام خدمت دوستان این اولین سفرمان به استانبول بود البته چون قصد قبلی نداشتیم بدون پیش زمینه ذهنی و ظرف ۲ روز مهیای سفر شدیم من این تور رو از افر لحظه اخری این سایت و شرکت طاها گشت انتخاب کردم و از خانم بابایی مسئول ثبت نام تور که منو راهنمایی خوبی کردن ممنونم بعلت قیمت مناسب تور که برای ۶ شب هتل و پرواز تهران استانبول رفت و برگشت جمعا حدود ۵ تومن هزینه داشت ۲ بزرگسال با دختر ۹ سالم ما تونستیم از طریق شرکت اتا بلیط هواپیما برای تبریز تهران بگیریم و شکر خدا تاخیری پیش نیومد که برناممون رو بهم بریزه و به موقع به فرودگاه مهراباد و از اونجا به فرودگاه امام رسیدیم(کرایه تاکسی دربست حدود ۵۰ تومن)

    البته برای احتیاط پرواز داخلی رو با فاصله زمانی حدود ۸ ساعت قبل از پرواز خارجی گرفته بودیم ولی چاره ای نبود معمولا پروازهای افری نصف شب میرن و میان که علافی تو فرودگاهها هم پشتبندش هست تشریفات پرواز خودش زمان زیادی میطلبه و میتونین ارز مورد نیاز رو از فرودگاه امام بخرین القصه بعد از رسیدن ما به استانبول تو لیدر ما با پلاک شرکت مربوطه اومد و سوار مینی بوس اژانس شدیم و رفتیم هتل و با چندتا فرم و ۱۰۰ دلار بیعانه بدون گرفتن پاسپورتهامون اتاق رو تحویل گرفتیم که از بس خسته بودیم نفهمیدیم چجوری خوابیدیم فرداش با صرف صبحانه که free بود روز رو اغاز کردیم که من به شخصه از یک هتل ۴ ستاره نوساز پسندیدم از اتاقهای هتل بگم که مثل عکسهاشه و تمیز و مرتب فقط مواظب باشین از مینی بار هتل استفاده نکنین که واقعا گرون درمیاد

    ضمنا هتل سالن بدنسازی و استخر و حمام ترکی هم داره که خوبن و تمیز فقط استخرش کوچیکه از برخورد کارکنانش هم راضی هستیم فقط پذیرش هتل به نظر جوان و بی تجربه در برخورد با مشتری به نظر میومدن هتل سرویس رایگان به میدان تقسیم داره ولی هربار که با گوشی خودم و خط ایران تماس میگرفتم که تاکسی هتل بیاد و ما رو از میدان تقسیم برگردونه یاد هزینه های رومینگ سفر قبلم میافتادم!!!

    تو این جور سفرها حتما با مطالعه قبلی برید و حداقل مقداری زبان انگلیسی و در این شهر استانبولی بلد باشید که خیلی به کارتون میاد به جز تورهای خاص که تو لیدرها بلدن مثلا کنسرت خواننده های مطرح که شما نتونستین بلیطشو ا ز اینترنت بخرین مابقی تورها رو از میدان تقسیم میبرن بیخودی پولتونو هدر ندین تو چند روزی که ما اونجا بودیم از بویوک ادا یعنی جزیره بزرگ تو دریای مرمره با کالسکه سواری داخلش و اکواریوم بزرگ شهر با جنگل مصنوعی امازون و مساجا ایاصوفیه و سلطان احمد باز دید کردیم و بازارهای سنتی و اسکله دیدنی تنگه بوسفر (و غذاهای خوشمزه با ابمیوه های طبیعی که وقتی میخوردی اونوقت میفهمیدی که تا الان اب ضایعات رو به اسم ابمیوه نوش جان کرده بودی!! )رو کلا گشتیم و چون فصل خرید هم بود اجناس خوبی رو با تخفیفهای مناسبی گرفتیم

    در سفر به ترکیه حتما زمانشو با تخفیف یا همون ایندیریم که اخر تابستان و زمستونه هماهنگ کنید البته نه خیلی دیر که جنسهای خوب تموم میشن ضمنا از تمامی فروشگاهها میتونین کارت تردد تو استانبول رو بگیرین که خیلی باصرفست مترو -اتوبوس-تراموا-کشتی همه رو پوشش میده فقط اولش وقتی سوار میشیم بپرسین ایامی که مسافر کمه از هتلها تخفیف خوبی میتونین بگیرینو چنج پول رو فقط صرافیها انجام بدین وگرنه تو هتل ازتون حق کمسیون میگیرن ذرت اب پز و کبابیش هم خیلی خوشمزه بود و همه توریستها از سراسر دنیا از غذاهای ترکی استقبال میکردن اب و هواش هم زمانی که بودیم(اخر شهریور)خوب و ملایم بود امیدوارم که این توضیحات مختصر برای دوستانی که قصد سفر به استانبول و ترکیه رو دارن مفید واقع بشه ممنون

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : مهر 1394

    معایب:
    -منطقه ای که هتل در آن واقع شده
    – سرویس اتاق ها علی رغم روزانه انجام شدم، کامل صورت نمی گرفت.
    -صبحانه تنوع نداشت اما قابل قبول بود.
    -حضور بیش از حد اعراب
    -لابی و اتاق ها کوچک
    -لزوم شارژ هر روزه کارت ورود اتاق

    محاسن:
    + هتل نوساز و شیک
    + کارکنان بسیار مودب و خونگرم و مسلط به زبان
    + سرویس ۲۴ ساعته به تکسیم ( رفت و برگشت)
    +اینترنت بسیار عالی
    + تهویه بسیار خوب

    در مجموع با توجه به قیمت این هتل شرایط هتل بسیار خوب است اما برای کسانی که اولین بار به استانبول سفر می کنند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

    0 0

  3. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    77 %
    سفر : فروردین 1395

    سرویس شبانه روزی رفت و برگشت از هتل به میدان تقسیم داره . خوراکی های داخل اتاق همش پولیه. به قول خودشون اکستراست
    انعام به کارکنان ضعیف هتل یادتون نره

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Irmak Cad. No:44/46, Istanbul, Turkey
تلفن : +90 212 313 81 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.