X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل نوماد سوکاسا
Nomad Sucasa
رضایت کاربران
70/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 3.5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 2 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل نمایی از بافت شهری کوالالامپور و مرکز نمایشگاهی عظیم KLCC بدست می دهد و آپارتمان هایی کاملا مجهز با آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری مجزا ارائه می دهد. سالن ورزشی و استخر فضای باز نیز در آن فراهم شده اند.این هتل که تنها چند بلوک از مرکز شهر فاصله دارد، ۲ کیلومتر تا برج های دوقلوی Petronas و ۳ کیلومتر با مرکز خرید Bukit Bintang فاصله دارد. تمام سوئیت ها به سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی با تمام امکانات، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه ای با لباس مخصوص آشپزی و یخچال معمولی مجهز می باشند.
مهمانان می توانند در سالن ورزشی فعالیت کنند یا برای تهیه مایهتاج خود به مرکز تجاری هتل مراجعه کنند. یک شاتل رایگان نیز بین هتل و مرکز نمایشگاهی KLCC و مرکز خرید Pavilion و محله ی چینی ها واقع در خیابان Petaling رفت و امد می کند. رستوران Nomad Bistro که در مجاورت استخر قرار گرفته انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو می کند. دسرهای لذیذ و نوشیدنی ها نیز در کافه ی مستقر بر طبقه ی آخر ساختمان قابل سفارش هستند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 180
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    77 %
    سفر : آبان 1393

    هتل تمیز نزدیک به برج های klcc با دسترسی مناسب به قسمت های مختلف شهر . دور از هیاهوی قسمت های شلوغ شهر. اتاق ها به صورت سویت با یک خواب و آشپزخانه دارای تمامی وسایل مثل یخچال گاز و ماکرو فر و ظرف و ظروف . صبحانه کاملا متنوع و خوب البته از دید من … استخر تمیز و برخورد پرسنل هتل خوب وجود یک فروشگاه سوپر مارکت واقعا کامل سر کوچه هتل (منظورم ۷/۱۱ نیست یک فروشگاهی که باید از روی پل هوایی جلوی هتل میرفتی اون طرف خیابان) کنار فروشگاهم ایستگاه اتوبوس وجود داره که هر چند دقیقه یکبار میاد و به klcc میره با هزینه ۱ رینگیت نفری و از همون جایی که شما پیاده میشید هم باز اتوبوس های گرین لاین هست که به صورت مجانی chintownو bukit bintang میره و wifi مجانی با سرعت خوب داره نمامی این مسیر ها هم به هتل هم به klcc رفت و برگشته . جهت دسترسی به مترو هم باز از همون ایستگاه سر کوچه هتل یک ایستگاه بعد پیاده بشید ایستگاه مترو آمپانگ پارک هستش که میتونید از اون طریق به نقاط مختلف شهر برید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    73 %
    سفر : تیر 1392

    هتل نوماد سوکاسا هتلی چهار ستاره در خیابان امپنگ است. من به همراه همسرم به مدت یک هفته در این هتل اقامت داشتیم. این هتل که بصورت سوئیت(دارای نشیمن و آشپزخانه مجزا) می باشد می تواند مکان مناسبی برای اسکان شما باشد. این هتل دارای استخر روباز، آرایشگاه و رستوران محلی نیز می باشد. اتاقهای هتل دارای فضایی مناسب و امکاناتی همچون سیستم تهویه، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، مایکروفر، چای ساز، گاو صندوق جهت نگهداری اشیاء قیمتی و … می باشند. پذیرش در این هتل در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. در کل ما این هتل را به دیگران پیشنهاد می کنیم.

    نکات مثبت:
    از نکات مثبت این هتل می توان به نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و مترو نام برد. ایستگاه اتوبوس در خبابان امپنگ شما را به راحتی و کمترین زمان ممکن به مرکز شهر و برجهای دوقلو می رساند. همچنین ایستگاه مترو(ایستگاه امپنگ پارک) که در فاصله حدود ۵ دقیقه پیاده با این هتل می باشد به شما جهت استفاده از مترو بسیار کمک خواهد کرد. برجهای دوقلو نیز در فاصله حدود ۲۰ دقیقه پیاده(۲ کیلومتر) با این هتل قرار دارد.

    از دیگر نکات مثبت این هتل می توان از وجود یک رستوران ایرانی و یک فروشگاه ۲۴ ساعته(۱۱/۷) روبروی این هتل نام برد. نظافت در این هتل به صورت منظم و روزانه انجام می پذیرد و مواد شوینده، چای کیسه ای، نسکافه و آب معدنی برای اتاقها هر روز شارژ می گردد. برخورد پرسنل و کارکنان نیز با میهمانان بخوبی صورت می گیرد. دوری این هتل از هیاهوی شهری و فضای آرام اطراف هتل می تواند امکان استراحتی آرامتر را برای شما فراهم سازد.

    نکات منفی:
    صبحانه این هتل تنوع چندانی ندارد و کیفیت پایینی دارد و به مزاج ما ایرانی ها سازگار نمی باشد. نکته دیگر اینکه دسترسی به اینترنت در لابی و اتاقهای هتل رایگان نمی باشد و جهت استفاده از اینترنت باید برای ۲۴ ساعت ۳۰ رینگت بپردازید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : اسفند 1393

    سلام در مورد هتل سوکاسا چند نکته رو عرض میکنم. ..اینترنت رایگان نداشت .تلویزیون معمولی بود .پیاده چهل دقیقه تا klccفاصله داره .نمایی که ازپنجره ها توتبلیغات هتل میبینید فوتوشاپه.مبلمان اتاق قدیمیه.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 222 Jalan Ampang, Kuala Lumpur 50450, Malaysia
تلفن : +60342513833
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.