X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل نووتل پلاتینیوم پراتونام
Novotel Bangkok Platinum Pratunam
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل نووتل پلاتینیوم پراتونام بانکوک (Novotel Bangkok Platinum pratunam) دقیقا در فراز مرکز خرید مدرن و محبوب پلاتینیوم واقع شده است و ارائه دهنده ی اتاق های راحت و مدرن با اینترنت رایگان و تهویه هوا می باشد. هتل نووتل پلاتینیوم پراتونام با پای پیاده تنها ۱۵ دقیقه تا بازار سیام پاراگون و پراتونام  فاصله دارد، همچنین مجهز به یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام نیز می باشد. اتاق ها در رنگ های کرم و قهوه ای دکور شده اند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار غنی شده و امکانات اتو، می باشند. سرویس بهداشتی اختصاصی دارای آبگرم، دوش و سشوار می باشد. هتل نووتل پلاتینیوم پراتونام بانکوک، پیاده ۱۲ دقیقه تا ایستگاه قطار شهری چیدلوم بی.تی.اس، ۷ کیلومتر تا ایستگاه مترو MRT هوآ لوم پنگ، و ۳۰۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی سووارنابهومی، فاصله دارد. پارکینگ رایگان در دسترس می باشد. مرکز تجاری سلف سرویس تمامی خدمات حرفه ای را ارائه می کند و همچنین دارای یک کلوب کودکان با بازی های ویدئویی و فضای بازی ، می باشد. میز صرافی ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود. رستوران اسکوئر بوفه ی گسترده ای از غذاهای بین المللی و همچنین آسیایی و تایلندی، سرو می کند. ارائه نوشیدنی در سالن پلاتینیوم و کافه ی استخری صورت می گیرد. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در خدمت می باشد. پَثوموان یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به خرید لباس و غذا علاقه مند هستند. با توجه به بررسی های مستقل این هتل بخش مورد علاقه ای ار بانکوک می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 283
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
دستگاه خودپرداز
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 220 Petchaburi Road, Ratchathewi, Pathumwan, 10400 Bangkok, Thailand
تلفن : +66 2 209 1700
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.