X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هری این مرتر
Hurry Inn Merter
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل ۵ ستاره‌ که در منطقه‌ی مرته‌ی استانبول قرار گرفته است، هتل هری این مرته ( Hurry Inn Merter Istanbul ) نام دارد، بفرمایید! اتاق شما در هتل هری این مرته، دکوراسیون زیبایی دارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌‌های ماهواره‌ای و یک کتری برقی، دوش، حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان است. وقت غذاست، در هتل هری این مرته صبحانه‌ی هرروز به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود؛ همچنین شما می‌توانید سایر وعده‌های غذایی را در رستوران الا کارت داخل هتل میل کنید. همچنین سری به بار هتل بزنید و از نوشیدنی‌های گوارای آن لذت ببرید. هتل هری این مرته امکاناتی مانند استخر سرپوشیده به همراه سونا، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام ترکی، سالن ورزشی و مجموعه آب گرم هم برای شما تدارک دیده است. همچنین خدمات سرویس‌دهی به اتاق‌ها و پذیرش هتل بی‌وقفه آماده‌ی خدمت به شما هستند و می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعت از پارکینگ هتل استفاده کنید. هتل شما تنها ۶۵۰ متر با ایستگاه مترو مرته فاصله دارد، برای همین دسترسی راحتی به منطقه‌ی تاریخی سلطان احمد که در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد، خواهید داشت. راستی! شما از هتل هری این مرته با نمایشگاه سی ان آر ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. به پایان سفر نزدیک می‌شویم، شما از هتل هری این مرته تنها ۱۰ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 148
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Mehmet Nesih Ozmen Mah. Nadide Cad. No: 64 Merter, 34010 İstanbul, Turkey
تلفن : +90 212 483 40 00
وبسایت : http://hurryinn.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.