X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هیلتون سنگاپور
Hilton Singapore
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
مهمانان در اینجا می توانند از فضایی مجلل و لوکس واقع در خیابان معروف Orchard و مناطق خرید بیشمار آن لذت ببرند. ایستگاه متروی Orchard حدود ۵ دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. علاوه بر این تعداد ۵ رستوران و یک سالن ورزشی ۵ ستاره با تجهیزات کامل در اختیار مهمانان خواهد بود. معروف ترین مرکز خرید سنگاپور با نام ION نیز حدود ۵ دقیقه پیاده تا اینجا فاصله دارد. خلیج مارینا و سینی هال در فاصله ی ۱۰ دقیقه ای با ماشین و فرودگاه بین المللی Changi در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای واقع شده اند. از درون اتاق های این هتل منظره ای یکپارچه از سراسر شهر خواهید دید. تمامی اتاق ها نیز با دکوراسیونی مدرن، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، دی وی دی پلیر و حمام لوکس بسیار مجهزی تکمیل شده اند.در حین شنا در استخر فضای باز یا استفاده از ماساژهای عالی می توانید مناظر زیبایی از شهر را در مقابل داشته باشید. سرویس های مربوط به تجارت و دربانی نیز به عهده ی کارمندان وظیفه شناس هتل می باشد.می توانید روزهای خود را با صبحانه ای کامل به صورت سلف سرویس در رستوران Checkers Brasserie آغاز نمایید. از دیگر موارد می توان به رستوران ایتالیایی il Cielo و دسرهای لذیذ کافه ی Glow Juice اشاره نمود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 421
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 581 Orchard Rd, Singapore 238883
تلفن : +65 6737 2233
وبسایت : http://hilton.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.