X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هیلتون لنینگراد اسکایا
Hilton Leningradskaya
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل در یک ساختمان افسانه ای ‏واقع شده است، دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان میسر است. در فاصله ی ۵ دقیقه پیاده تا دو ایستگاه مترو ‏Krasnye Vorota‏ و ‏Komsomolskaya‏ که تنها چند ایستگاهی با ‏کاخ کرملین فاصله دارند. کاخ کرملین و میدان سرخ حدود ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. تئاتر بلوشی نیز در ۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. این مجموعه پنج ستاره ۲۷۳ اتاق دارد که شامل اتاق کویین، اتاق کینگ، اتاق هیلتون دلوکس، اتاق هیلتون اجرایی، سوئیت کوچک یا جونیور می شود. هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه  از اولین شعبه هتل های زنجیره ای هیلتون در روسیه که در سال ۱۹۴۹ و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده و دارای اتاق مجهز به حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب ،سرویس چای و قهوه ،کتری برقی،اتو،گاوصندوق، یخچال ، تلوزیون LCD در ۱۹ طبقه و دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ ۸۰۰ متر مربعی می باشد.ساختمان این هتل ۵ ستاره کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران و نزدیک به ایستگاه مترو کراسنیوروتا بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو روسیه حدود ۵ دقیقه می باشد.همچنین هتل دارای کادری مجرب می باشد که در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشند. ین هتل دارای چندین رستوران بوده که در آن انواع غذاهای بین الملی و روسی برای گردشگران تور روسیه سرو می شود. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص برای مسافران خوش سلیقه نیز سرو می شود. همچنین دارای خدمات رفاهی مانند استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا ۲۴ ساعته،خشک شویی، صرافی ،فروشگاه، اینترنت رایگان ، سالن بدن سازی ۲۴ ساعته ،حمام آفتاب برای رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 273
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kalanchevskaya Street 21/40, Krasnoselsky, 107078 Moscow, Russia
تلفن : +7 495 627-55-50
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.