X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هیلتون پتالینگ جایا
Hilton Petaling Jaya
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل هیلتون پی جی: یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کوالالامپور است که در بهترین نقطه از شهر قرار گرفته است، که در نزدیکی محل تجمع مراکز تجاری و توریستی واقع شده است بطوریکه حتی پیاده به آسانی می توان به این مراکز رفت وسایل حمل و نقل عمومی نیز در دسترس هتل قرار دارند .فاصله ی این هتل تا فرودگاه نیز بسیار کم است وفقط۴۵ دقیقه پیاده زمان می برد. امکانات هتل هیلتون مطابق با پیشرفته ترین امکانات روز و استانداردهای هتلداری به گردشگران تور کوالالامپور ارائه می گردد.از مکانهای دیدنی که نزدیک این هتل قرار دارد می توان شرکت سان وی ، پارک تالاب ، برج های دوقلوی پتروناس و بازار آمکورپ اشاره نمود .کادر خدماتی هتل تمام اوقات روزو شبها هم برای برقرای  حفظ آرامش و نظافت هتل تلاش می کنند. گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت دارند ، همگی از امکانات ، سرویس دهی و برخورد مناسب کادر هتل رضایت داشته و فضای آن را رضایت بخش توصیف کرده اند .  اتاقهای هتل هیلتون پی جی:  از ۵۵۴ اتاق استاندارد ، خانوادگی و لوکس تشکیل شده است که تنوع متراژاتاقها برای میهمانان از هر جهت ایده آل بوده و دارای مبلمان و تختخوابی مدرن و راحت با رنگ های ملایم می باشد . رعایت اصول هتلداری و نظافت در اتاق های این هتل ۵ ستاره قابل توجه است ووجود پنجره های بزرگ باعث شده تا اتاقها از نور کافی و چشم انداز مناظر زیبای شهر برخوردار بوده و از عایق صوتی نیز بهره مند می باشند . پرسنل ورزیده و زحمتکش هتل  شبانه روز در تلاش هستند تا رضایت خاطر میهمانان را تامین نمایند . اما از امکانات و خدماتی که در اتاق های رویایی هتل به گردشگران ارائه می شود ، می توان به : روم سرویس ۲۴ ساعته ، حمامی از سنگ مرمر و مجهز به وان ، دوش و وسایل کامل ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و دسترسی به اینترنت  پر سرعت رایگان اشاره کرد . علاوه بر این ، خدمات ویژه ای نیز نظیر اتاق های وی-آی-پی ، اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین و سوئیت تازه عروس در هتل هیلتون پی جی تدارک دیده شده تا رضایت تمام میهمانان تامین شود . امکانات هتل هیلتون پی جی  : فضای دلنشین وجذاب هتل وتنوع فضا ها وامکانات هتل باعث شده که میهمانان کمتر به فکر بیرون رفتن از فضای هتل باشند ،این امکانات شامل . استخر روباز چهار فصل ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز و ۲۴ ساعته ، سونا و جکوزی ، درمان های زیبایی و تمدد اعصاب ، قسمتی از امکانات تفریحی هتل بوده و لابی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، پرستار بچه ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، سرویس نگه داری از کودک ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، مرکز تجاری ، کرایه اتومبیل ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان نیز در گروه خدمات رفاهی هتل هیلتون پتالینگ جایا به شمار می رود . صبحانه به صورت بوفه سرو شده ، کافی شاپ ، بار و رستوران هایی باشکوه که با غذاهایی لذیذ چینی ، ژاپنی و سلف سرویس از میهمانان پذیرایی می کنند در کنار یک باشگاه مد روز ، در این هتل ۵ ستاره و لوکس مشغول فعالیت بوده تا همه میهمانان هتل را راضی نمایند  .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 554
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Hilton Petaling Jaya Hotel No 2 Jalan barat, Petaling Jaya 46200, Malaysia
تلفن : +60-3-79559122
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.