X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پاتایا سی ویو
Pattaya Seaview Hotel
رضایت کاربران
0/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل پاتایا سی ویو فقط دو دقیقه تا ساحل پاتایا بیچ فاصله دارد ، این هتل دارای استخر و اتاق های مجهز به امکانات مدرن می ‏باشد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ در محوطه عمومی هتل در دسترس می باشد و پارکینگ هتل نیز رایگان است. ‏
خیابان معروف واکینگ استریت پاتایا فقط ده دقیقه تا این هتل فاصله دارد. اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون کابلی ‏، صندوق امانات و بالکن می باشند. در اتاق ها کتری برقی و مینی بار نیز موجود است. حمام اختصاصی اتاق ها نیز دارای ‏امکانات بهداشتی رایگان و حوله می باشند. ‏
کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشندو درباره جاذبه های دیدنی منطقه به میهمانان اطلاعات می دهند. ‏میهمانان می توانندبرای ریلکس کردن از خدمات ماساژ بهره مند شوند. ‏
رستوران کنار ساحل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می کند. ‏

امکانات هتل

تعداد اتاق : 55
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    0 %
    سفر : تیر 1395

    من و دوستم در تاریخ ۱۸ تیر ۹۵ به مدت یک هفته در این هتل اقامت داشتیم . از همان لحظه ورود برخورد گرم و مناسب کارمندان هتل ما رو امیدوار کرد . محوطه ورودی هتل تقریبا کوچیکه ولی محیط داخل هتل فوق العاده تمیز و آرومه . ما قرار بود قبل از این هتل در هتل ویستا اقامت داشته باشیم که بدلیل نبودن اتاق خالی مجبور به انتخاب هتلی سی وی یو شدیم ضمنا هتل ویستا داخل همین کوچه ای بود که هتل سی وی یو قرار داشت و ما الان واقعا از تغییر هتل راضی هستیم چون ویستا فوق العاده شلوغ تر از این هتل بود و تقریبا تمام مسافراش مردای مجرد بودن البته مام دوتا مرد مجرد بودیم ولی خب بودن داخل هتلی که خانواده هم هست حس بهتری به آدم میده .

    با توجه به اینکه چک این هتل ساعت ۱۴ انجام میشد ولی به محض ورود ما در ساعت ۱۱ کلید اتاق رو به ما تحویل دادن که با توجه به خسته بودن ما واقعا جای تشکر داشت . ضمنا مثل بقیه هتل ها مبلغ ۱۰۰ دلار بابت ضمانت وسایل اتاق از شما میگیرن که اگر مشکلی پیش نیاد موقع خروج پول رو کامل به شما برمیگردونن.

    هتل پاتایا سی وی برخلاف اسمش که یعنی دید به دریا اکثر اتاقهاش دید به دریا نداره ولی این موضوع واسه ما اصلا مهم نبود چون اتاقهاش واقعا تمیز شیک مرتب و وسایل و تخت و تمام چیزهایی که داخل اتاق بودن حس خوبی رو به ما دادن . وسایل داخل اتاق ما شامل دو تخت یک نفره ولی به اندازه دو نفره به همراه ۴ عدد بالشت و دو عدد پتو یک کاناپه ۴ نفره ، یک یخچال کوچک به همراه مقداری نوشیدنی داخلش که من توصیه میکنم از نوشیدنی ها استفاده نکنید چون رایگان نیستن . یک عدد Lcd . یک عدد سشوار ، تلفن ، صندوق امانات دیجیتال ، کمد لباس ، کتری برقی ، رخت آویز و دو عدد حوله حمامی و دستی

    حمام و سرویس بهداشتی فوق العاده تمیزی داره و همچنین یه تراس کوچولو . تهویه اتاق ها بسیار مناسبه و هر روز صبح در صورت نیاز خدمه هتل جهت نظافت به اتاق ها سرکشی می کنن
    اینترنت هتل بصورت وای فای و رایگان هستش که داخل اتاق ها قابل دسترسیه و باید یوزر وپسووردش رو از رزپشن هتل بگیرید
    هتل فقط دارای صبحانه رایگان هستش که از ۶صبح الی ۱۰ می تونید صرف کنید . صبحانه هتل یکنواخت و همیشه شامل کره مربا عسل شیر ابمیوه طبیعی چای و کافی ماکارونی و تخم مرغه
    انتظار لابی بزرگی رو نداشته باشد چون هتل واقعا جمع و جوریه .
    هتل دارای اتاق ماساژ ، بار ، و ناهار و شام هست که مشمول هزینه جداگانه هست . استخر هتل خیلی کوچیکه ولی بهتر از هیچیه . انتظار استخر بزرگ و روی پشت بوم نداشته باشد .
    برخورد کارکنان هتل بسیار مناسبه و در ۲۴ ساعت پاسخگوی شما با روی باز هستن و هر بار که شما از جلوشون رد میشید با خنده شما رو بدرقه میکنن .
    محل هتل دقیقا روبری ساحل اصلی پاتایا و خیابان ساحلی هستش به مرکز شهر نزدیکه . به مراکز خرید نزدیکه با خیابان مغروف واکینگ استریت پیاده ۲۰ دقیقه راهه و با مسافرکش های پاتایا که به توک توک معروفن فقط ۵ دقیقه و ۱۰ بات معادل ۱۰۰۰ تومان.
    نزدیکه هتل تا دلتون سوپر مارکت و رستوران و صرافی هستش و شما به همه چی دسترسی دارید
    در ضمن این هتل فری شارژ هم هست و اگر شب ها مهمان به هتل بیارید نه تنها هزینه ای پرداخت نمی کنید بلکه با شما و مهمانتون به گرمی برخورد می کنند .
    فک کنم همه مواردو گفتم فقط سعی کنید روز اول به کارگرای هتل در حد ۲۰ الی ۵۰ بات انعام بدید که میشه ۲ الی ۵ هزار تومن تا روزی که اونجا هستید قشنگ هواتونو دارن .
    خوب رفتار کنید تا به شما احترام بذارن . تایلندی ها مردمانی بسیار مهمان نواز و خوش رو هستن

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Pattaya 4, Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
تلفن : +66-38-425-025
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.