X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پارسه
Parseh Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل دو ستاره پارسه مشهد یکی از بهترین هتلهای دو ستاره شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع)با امکانات قابل قبولی آماده پذیرایی از شما زائرین عزیز می باشد. فاصله این هتل تا ورودی درب حرم مطهر تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی می باشد، همچنین با داشتن چندین نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امکان رفت و آمد آسانتری را برای شما میهمانان ارجمند فراهم کرده است.
هتل پارسه مشهد با ۷ طبقه ساختمان و ۴۵ باب اتاق و در مجموع ظرفیت ۱۳۰ تخت، در سال ۱۳۸۶ در محیطی آرام و دلنشین افتتاح و در سال ۱۳۹۴ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات هتل پارسه مشهد می توان به: رستوران (با ظرفیت ۱۳۰ صندلی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس)، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت Wifi (رایگان محدود)، لاندری، پارکینگ (با ظرفیت ۲۰ خودرو)، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش از کف و … اشاره کرد. لازم به ذکر است لابی هتل پارسه با قرار دادن اتومبیل های لوکس کلاسیک جهت علاقه مندان به تماشای این نوع اتومبیل ها و نیز پرسنل مجرب و کارآزموده آماده است تا خدمات قابل قبولی را به شما میهمان گرامی ارائه دهند تا خاطره خوبی از اقامت در مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را تجربه کنید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 45
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
کافی شاپ
تلویزیون
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
حمام
یخچال
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : مشهد، خیابان دانش غربی، بین دانش ۳ و ۵، کوچه کامیاب
تلفن : 051-۳۷۶۶۹۰۸۲ و 051 3853 5303
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.