X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پالم وینگز افسوس
Palm Wings Ephesus
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل پالم وینگز افسوس کوش آداشی Palm Wings Efesus Hotel kusadasi  این هتل ۵ ستاره بسیار زیبا و یکی از بهترین هتل های موجود در شهر کوش آداسی با بهترین امکانات می باشد. فاصله این هتل از مرکز کوشآداسی ۱۶ کیلومتر میباشد و فاصله تا فرودگاه ازمیر ۸۰ کلیومتر است. مزایایی همچون نزدیکی به ویرانه های افسس و خانه حضرت مریم ,یک ساحل زیبا سحر انگیز ، پارک ملی، غروب های دیدنی و جذاب، تمامی مهمان های هتل را تحت تاثیر قرار داده و تحسین آنها را به همراه داشته در این هوا فوق العاده شما می توانید از ساحل اختصاصی هتل با کاملترین امکانات موجود در یک ساحل شنی استفاده نمائید .  امکانات و خدمات هتل امکانات هتل بسیار کامل و در بهترین شرایط ممکن است امکانات و خصوصیاتی مانند: سایه ای از درختان نخل، فعالیت های در طول روز ، باشگاه های کوچک برای کودکان، منوهای خاص برای سرور غذا و عصرانه شما، رستوران با منوی کامل، استخر روباز، استخر کودکان و استخرسرپوشیده، ورزش های آبی، تناسب اندام و مرکز آبگرم ولذت تماشای زیباترین غروب آفتابدر ساحل شنی کوش آداسی لبخند بر لبان شما در طول اقامت در این هتل خواهد درخشید. این هتل دارای ۳۴۶ اتاق برای اقامت ۸۳۵ نفر میباشد. این هتل چند رستوران بسیار شیک را در خود جای داده که حتی برای کودکان نیز بوفه مخصوص دارد رستور ان های داری چندین منوی مختلف از غذا های بین المللی , غذا های ایتالیایی , غذاهای ترکی و غذا های متنوع دریایی میباشد

امکانات هتل

تعداد اتاق : 346
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Efes Antik Şehir Plajı Kuşaadası Yolu Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey
تلفن : +90 232 893 10 96
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.