X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پریمیر این پاتایا
Premier Inn Pattaya
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل پریمیر این پاتایا (Premier Inn Pattaya)   هتلی که در جنوب پاتایا و ۹۰۰ متری واکینگ استریت قرار دارد . اول از همه به اتاقتان در هتل پریمیر این پاتایا بروید . اتاق روشن شما با دستگاه تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت ، وای–فای رایگان و یخچال مجهز شده است و محوطه ای با مبل و صندلی برای استراحت شما دارد . حمام خصوصی اتاقتان دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان دارد . ضمنا پیشخوان هتل به صورت ۲۴ ساعته و همین طور صندوق امانات نیز در دسترس شماست . وقت خوردن غذا ، می‌توانید از غذاهای بین‌المللی در رستوران هتل پریمر این پاتایا لذت ببرید . برای تفریح به استخر فضای باز و یا مرکز تناسب اندام هتل پریمر این پاتایا بروید . اگر قصد گشت و گذار در شهر را دارید ، هتل از اسکله‌ی بالی های ، ۱٫۵ کیلومتر و ۲٫۷ کیلومتر از خروجی بازار اوتلت پاتایا فاصله دارد .   از هتل پریمر این پاتایا تا فرودگاه سوانارابومی ۸۶ کیلومتر فاصله است . اگر هم از پارکینگ های عمومی رایگان در نزدیکی هتل استفاده کرده‌اید ، با تحویل خودروی خود به سمت مقصد مورد نظرتان حرکت کنید . امکانات هتل پریمیر این: رستوران_ پارکینگ_ اسانسور _ کافی شاپ _ تاکسی _ خود پرداز _ رم سرویس _ فروشگاه _ خشکشویی _ سیستم تصفیه هوا _ سشوار _ صندوق امانت _ مینی بار _ باشگاه ورزشی _ استخر _ اینترنت در لابی و اتاق _ اتاق غیر سیگاری امکانات تفریحی هتل پریمیر این: استخر سرباز _ باشگاه ورزستخر سرباز _ باشگاه ورزشی _ سالن بدنسازی

امکانات هتل

تعداد اتاق : 164
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 236/26 Moo 10, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20260 Pattaya Central, Thailand
تلفن : +66 38 103 777
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.