X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پول من جی
Pullman G Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل لوکس که معماری تایلندی را با دکوراسیون مدرن و امروزی تلفیق کرده، دارای ناحیه ای خصوصی در خط ساحلی Wong – Amart و مناظری زیبا از دریای اطراف می باشند. درمان های زیبایی، کلاس های یوگا و ۲ استخر در فضای باز از امکانات قابل توجه این هتل هستند. معبد Sanctuary of Truth را در ۱ کیلومتری و بانکوک را در فاصله ی ۱٫۵ ساعتی از این ساحل زیبای استوایی خواهید یافت. با وجود پنجره های بزرگی که برای هر اتاق تعبیه شده، نور طبیعی فراوانی به اتاق ها وارد می شود و به طور استاندارد در هر اتاق آب معدنی رایگان، اینترنت وای فای رایگان، یخچال کوچک و حمام خصوصی با وان و دوش جداگانه فراهم شده است. ماساژها معمولا در اتاق های خصوصی یا در فضای باز که با دریاچه های کوچک با گل های نیلوفر آبی احاطه شده اند، ارائه می شوند. کلاس های نقاشی سنتی باتیک نیز برای مهمانان علاقه مند برگزار خواهد شد. رستوران واقع در کلوپ ساحلی، انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنی های معروف را سرو می کند که می توانید آنها را به صورت بوفه یا از منوی سفارشی انتخاب کنید. در هر ۴ کافه ی هتل می توانید به همراه تماشای غروب زیبای خورشید، از نوشیدنی های لذیذ آنها لذت ببرید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 353
ساحل اختصاصی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سالن بازی
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 445 / 3 Wongamart Beach, Pattaya-Naklua Rd., Soi 16, Pattaya 20150, Thailand (Formerly Pullman Pattaya Aisawan)
تلفن : +6638411940
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.