X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کارمیر ریزورت آنتالیا
Karmir Resort & Spa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل کارمیر (Karmir Resort & Spa) آنتالیا (۵ ستاره) واقع در ۱۸٫۰۰۰ متر مربع زمین فقط ۹۰ متر از منطقه ساحل خصوصی  فاصله دارد
هتل کارمیر دارای ۲۹۷ اتاق است که در ۳ ساختمان  ۴ طبقه قرار گرفته است  شهر آنتالیا تا هتل (۳۰ کیلومتر) فاصله دارد و منطقه کمر (۸ کیلومتر) از هتل دورتر است برای یک اقامت راحت در هتل امکانات گسترده ای مانند آرایشگاه ها، مغازه ها، پذیرایی، اتاق کنفرانس، تهویه مطبوع، لابی، سالن و آسانسوربرای میهمانان در دسترس هستند. کارکنان در این هتل ۴ طبقه به زبان های مختلفی مانند  آلمانی و روسی  هم صحبت می کنند. برای گشت و گذار در شهر اجاره اتومبیل امکانپذیر است. ۲ استخر شنای آب شیرین درفضای باز هتل قرار دارد و برای راحتی، نوشیدنی های تازه در نوار استخر ارائه شده است. صندلی و سایبان در کنار ساحل و در استخر در دسترس است که رایگان می باشد.از این هتل به  ایستگاه تاکسی و اتوبوس دسترسی دارید اتاقهای هتل کارمیر دارای فضایی راحت و مطبوع است و امکانات خوبی مانند : مینی بار، تلویزیون های صفحه تخت،کانال های ماهواره ای،حمام خصوصی، سشوار ، وسایل آرایش رایگان، صنوق امن برای میهمانان آماده کرده است در هتل کارمیر  امکانات مختلف تفریحی و رفاهی شامل سونا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق استراحت، حمام، آبگرم و اتاق بخار برای میهمانان آماده  شده است و انواع فعالیت ها ورزشی مانند تنیس روی میز، بیلیارد و دارت  در هتل ارائه شده است. مهمان علاقه مند به فعالیت های بیشتر میتوانند از ورزش هایی  مانند والیبال ساحلی، ورزش در اتاق تناسب اندام، تنیس و ایروبیک لذت ببرند   این هتل خدمات نگهداری از کودکان را در استخر کودک و باشگاه کودکان برای راحتی و آرامش  پدران و مادران و همچنین آرامش مهمانان جوان ارائه میدهد هتل ارائه می دهد  مهمان می تواند طیف وسیعی ازغذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران های مختلف هتل شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران سفید عثمانی ورستوران ایتالیایی نمونه تجربه کنند و برای تنقلات و نوشیدنی های جایگزین شما می توانید از کافه نوار کنار استخر استفاده کنید فعالیت های مختلفتوسط کارکنان سرگرمی در طول روز سازمان یافته است. نوع صبحانه بوفه است و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰. ارائه می شود و نوشیدنی های شب را می توان در نوار لابی نوشید مرکز شهر کمر ۹ کیلومتر از هتل فاصله دارد و مرکز شهر آنتالیا در ۳۰ کیلومتری هتل است. فرودگاه آنتالیا ۴۰ کیلومتر از هتل فاصله است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 297
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Cumhuriyet Mah.Ahu Unal Aysal CAd. No:14-1 Goynuk Kemer, 07994 Goynuk, Turkey
تلفن : +90 444 5 870
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.