X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کانتری این
Country Inn Hotel
رضایت کاربران
66/100
75% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۴ نقد نوشتن نقد و بررسی
4 3.3
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 2 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل کانتری این صاحب آباد ۲۰ کیلومتر از منطقه تجاری مرکزی دهلی فاصله دارد ، فرودگاه گاندی ۲۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. این هتل دارای مرکز اسپا ، استخر روباز و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد.
اتاق های این هتل دکوری مدرن دارند و در رنگهای گرم کلاسیک و دکوری چوبی تزیین شده اند. داخل اتاق ها تلوییون صفحه تخت ، میز کار ، امکانات چایساز یا قهوه ساز ، صندوق امانات و امکانات اتوکشی وجود دارد.
میهمانان می توانند در کلوپ سلامتی و اسپا “ریوایو” به استراحت بپردازند. امکان کرایه ماشین نیز وجود دارد و رسپشن هتل در گرفتن تورهای مختلف برای بازدید از دیدنی های شهر به مسافرین کمک می کنند.
رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و هندی را سرو می کنند. خدمات ۲۴ ساعته اتاق ها نیز ارائه می شود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 216
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    77 %
    سفر : آبان 1395

    هتل در منطقه قاضی اباد دهلی است از مرکز شهر دوره که هتلهایی که اژانس معرفی می کنه تو همین منطقه است .بوی بدی تو این منطقه میاد .ایستگاه مترو در نزدیکی هتل هست .هتل از لحاظ صبحانه با اینکه گیاهی هست عالیه شیرینی های خوشمزه و غذاهای هندی اکثریت خوشمزه واز لحاظ تندی قابل خوردن .انواع مربا و کره واب میوه و…..اتاق های هتل تقریبا فضای بزرگی داره و تمیزه و دارای چای ساز و سشوار و دستشویی دارای شیلنگ.وای فای رایگان داخل اتاق .داخل هتل بیشتر شب ها مراسم عروسی برگزار میشه که با اجازه گرفتن از صاحب مراسم می تونید شرکت کنید.در مجموع هتل خوبی هست.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    57 %
    سفر : آبان 1394

    با توجه به اینکه من در سال نو هندی یاهمان فستیوال دیوالی به اونجا رفتم و این هتل مقابل مجموعه تالارها ی فرش قرمز قرار داشت هر شب مراسم جالب عروسی و اتش بازی وجود داشت و برای استفاده از یک تجربه خوب من به یکی از عروسیها رفتم و با اجازه برادر داماد در مراسمشون شرکت کردم که تجربه جالبی برای اشنایی با مراسمات هندی بود .بخصوص اینکه انها با توجه که از قومیتهای زیادی تشکیل شدند و هر کدوم غذاهای مخصوصی برای خودشون دارند با تعداد بسیاز زیادی غذا (بیش از ۳۰۰ نوع) در مراسم مواجه میشید تی با بعضی از غذاهای ایرانی.
    نحوه رسیدگی هتل هم به نسبت خوب بود.
    همه غذاها گیاهی و با تنوع زیاد و همه کارکنان اقا هستند .

    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    70 %
    سفر : مرداد 1393

    هتل محل اقامت ما در دهلی هتل ۵ ستاره country inn بود . که هتل تقریبا با مرکز دهلی فاصله ی زیادی داشت اما اطراف هتل رستوران و مراکز خرید و فروشگاههای زنجیره ای مثل vanish وجود داره که تقریبا نیاز های اون منطقه رو برطرف میکنه. ما در یک اتاق سه نفره اقامت داشتیم که توی اتاق دوتا تخت دونفره، اینه قدی ، میز مطالعه، تلویزیون ، چای ساز به همراه چایی و قهوه ، سشوار ، گاو صندوق و مینی بار و تهویه هوا بود. اتاق های این هتل بسیار تمیز بودن اما یه چیزی که کمی منو اذیت میکرد وجود یک بوی نامطبوعی بود که در بدو ورود کلا در هتل حس میشد هرچند بگم که در کل سطح هند این بو وجود داره و بعد از چند لحظه عادت میکنید و دیگه حس نمیشه. هتل دارای لابی بزرگ قنادی ،استخر ، کافی شاپ هم بود . غذاهای این هتل کاملا گیاهی اما بسیار خوشمزه ست. هتل دارای اینترنت رایگان هم در اتاقها و لابی هستش

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : آبان 1392

    هتل مخصوص افراد گیاهخوار بوده و در صبحانه پنیر و تخم مرغ پیدا نمیکنید.غذاهای گرم نسبتا تند ولی قابل تحمله. تنوع نان کمه و تنوع غذاهای گرم و سرد در حد متوسطه .استخر و وسایل ورزشی در حد خوب و در طبقه دوم قرار داره.عملکرد کارکنان هتل با میهمانان گرم و صمیمیه ولی در مورد مینی بار خیلی سخت گیرند بهتره قبل از تحویل گرفتن اتاق وسایل مینی بارو دقیقا کنترل کنید.

    چون من با تور رفته بودم فرصت زیادی جهت استفاده از امکانات هتل ۵ ستاره مانند استخر و … نبود.چون جنب خیابان اصلی قرار گرفته و فاصله تا اولین ایستگاه مترو (وایشالی)حدود یک کیلومتر که همیشه ریکشا تو خیابون هست از نظر دسترسی به همه نقاط شهر وضعیت نسبتا مطلوبی داره.بدو ورود به هتل بازرسی بدنی داره و کیفیت و امکانات و بزرگی اتاقها در حد خوبیه.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Sahibabad, Uttar Pradesh, Ghaziabad 201010 India LAT: 28.658132 LONG: 77.341979
تلفن : +91-120-4180000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.