X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کورت یارد بای ماریوت پاتایا
Courtyard South Pattaya
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
در جنوب شهر پاتایا هتلی زیبا به نام کورت یارد بای ماریوت قرار گرفته است که جزء گروه هتل های Marriott محسوب می شود. این هتل ۴ ستاره تازه تاسیس در فاصله سیصد و پنجاه متری ساحل رودخانه زیبای Neva در سال ۲۰۱۴۴ ساخته شد که آب و هوای مطبوع و نمای زیبایی را برای مهمانان فراهم آورده است. در فاصله ششصد و پنجاه کیلو متری هتل خیابان مشهور Walking Street، در هفتصد متری آن تاتر Tiffany و در یک و نیم کیلو متری از آن کافه Hard Rock قرار دارند ، که این از امتیازات هتل برای مهمانان محسوب می شود. ایستگاه مترویی که در نزدیکی هتل قرار دارد، رفاه را برای دسترسی به مکان های مورد نیاز برای گردشگران فراهم نموده است. از هتل های هم جوار هتل کورت یارد بای ماریوت پاتایا  می توان به هتل های Manita Boutique Hotel , Sunshine One , The Sun Xclusive و The Monaco Residence اشاره نمود. بدون شک این هتل یکی از زیباترین و بی نظیرترین هتل های پاتایا به لحاظ امکانات می باشد. سرویس دهی خدمات این هتل به صورت BB می باشد. ۱۳۲ اتاق زیبا در ساختمان مجلل هتل آرام کورت یارد که رنگ های طبیعی گرم به کار رفته در آن ها زیبایی خاصی ایجاد نموده است، به صورت زیر تقسیم بندی می شوند : از جمله وسائلی که برای فراهم آوردن رفاه و آسایش مهمانان در اتاق ها در نظر گرفته شده اند به امکانات زیر اشاره می شود: قهوه ساز ، سشوار ، میز کار بزرگ ، تلویزیون کابلی با کانال های بین المللی ، تراس خصوصی ، صندلی ارگونومیک، حمام و وان و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان. امکان صرف صبحانه در اتاق در صورت تمایل وجود دارد. اتاق ها از تهویه مطبوع و مناسبی نیز برخوردار می باشند. استخر روبازی که برای علاقه مندان به شنا فضای مناسبی را ایجاد نموده است ، باشگاه بدن سازی برای علاقه مندان به ورزش و اجاره موتور برای تجربه یک روز پر هیجان از کار هایی است که می توانید با انجام آن ها سفری خاطره انگیزتر داشته باشید. پارکینگ ، تاکسی سرویس ، دستگاه خود پرداز ، حمل و نقل فرودگاهی ، صندوق امانات ، سیستم اعلان حریق ، خشکشویی، سالن هایی مخصوص کنفرانس ، ضیافت و مهمانی و ملاقات و فروشگاه از مواردی می  باشند که اقامت شما را در این هتل راحت تر می سازند. رستورانی برای سرو انواع غذاهای بین المللی لذیذ و با کیفیت و کافه ای برای سرو انواع نوشیدنی های متفاوت که در لابی قرار دارد به ارائه خدمت در زمینه غذا و نوشیدنی به مهمانان در فضایی آرام و دل انگیز می پردازند. هتل کورت یارد ماریوت تقریبا در مرکز شهر قرار دارد که همین امر باعث شده تا از فرودگاه بین المللی سوارنابومی چیزی در حدود ۱۱۴۴ کیلومتر فاصله داشته باشد. البته به دلیل نزدیکی به امکانات تفریحی و رفاهی زیادی که در شهر است و با توجه به امکانات حمل و نقل فرودگاهی در نظر گرفته شده در هتل این فاصله موضوع مهمی نخواهد بود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 132
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 561 Pratumnak Hill, South Pattaya Road, 20150 Pattaya South, Thailand
تلفن : +66 38 418 333
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.