X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گاردن کلیف
Garden Cliff Resort
رضایت کاربران
75/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 3.75
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل گاردن کلیف پاتایا اقامتگاهی مجلل در امتداد ساحل هلال ماه است که به مرکز شهر و مراکز توریستی و تفریحی پاتایا دسترسی داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد . فاصله این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه بین المللی سوانابومی بانکوک ۱۵۰ کیلومتر بوده و در ۹۰۰ متری میدان دلفین قرار دارد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد . در ضمن هدف کادر هتل گاردن کلیف پاتایا جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پاتایا بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی وفرح و پرهیجان برای میهمانان می باشد . بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی ، باغ و امکانات درجه یک ، هدیه کوچکی است که توسط این هتل مجلل به گردشگران تور پاتایا تقدیم می گردد . اتاقهای هتل گاردن کلیف پاتایا
اتاقهای هتل گاردن کلیف پاتایا از ۲۴۹ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی ، اتاق های پاک و بدون دخانیات ، اتاق با امکانات ویژه معلولین و سوئیت لوکس و مجهز به بالکن اختصاصی تشکیل شده که مشرف به زیبایی های سواحل و خلیج تایلند می باشد . در طراحی این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده و دارای دکوراسیونی جدید ، مبلمانی کلاسیک ، تختی راحت و پنجره هایی قدی با نور مناسب است . ارائه خدمات خانه داری روزانه توسط کادری ورزیده و مسئولیت پذیر ، تهویه مطبوع ، سیستم حرارتی و برودتی ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیف باکس در اتاق ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام و لوازم آرایش رایگان ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان از جمله امکانات ویژه ای است که در این اتاق های لوکس به میهمانان ارائه می گردد . امکانات هتل گاردن کلیف پاتایا
امکانات هتل گاردن کلیف پاتایا در مقایسه با سایر هتل های هم ردیف خود منحصر به فرد و مثال زدنی است ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر های روباز ، ماساژ درمانی و اسپا ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز ، تراس مخصوص حمام آفتاب ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کرایه دوچرخه ، کتابخانه ، امکانات باربیکیو ، بسته های ناهار ، گیم نت ، کلاب کودکان ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، آرایشگاه ، منطقه مخصوص کشیدن سیگار ، کرایه اتومبیل ، سرویس نگه داری از کودک ، بار ، باغ ، کافی شاپ ، سه رستوران های متعدد ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل ۵ ستاره گاردن کلیف پاتایا می باشد .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 249
کافی نت
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
غواصی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    57 %
    سفر : مرداد 1392

    بنظرم اصلا” جالب نبود، لابی هتل که یه جورایی در فضای آزاد هست و راهروهای هتل هم به همینصورت، به همین خاطر شرجی به محظ خروج از اتاق شروع میشه،مسیرش هم از مرکز شهر دور هست. اما فضای خانوادگی هتل خیلی عالی هست و حداقل میشه با اطمینان گفت خبری از جوانان غیور و مجرد هموطن در این هتل نیست که حسن بزرگی هست.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : خرداد 1392

    هتل بسیار تمیز و زیبا ، صبحانه عالی .
    آرامش هتل عالیه و کاملا خانوادگیه . ۸۰ درصد مسافرای هتل ژاپنی و کره ای هستند. و بقیه هم تقریبا روس هستند.

    استخر ها تا ۹ شب باز هستند . فضای هتل خیلی زیبا و رویایی می باشد.
    هتل در کنار ساحل واقع شده و از ساحل هم می تونید لذت ببرید.
    یه زمین برای والیبال ساحلی داره.

    اتاقها و سرویسهای بهداشتی تمیزه و کتری برقی و چای و قهوه رایگان هم در اتاقها هست.
    تنها ایراد این هتل دوری از مرکز شهره که البته خود هتل برای یه ساعتهایی سرویس رفت و برگشت رایگان داره و اگر هم خودتون خواستید برید ۱۰۰ بات کرایه باید پرداخت کنید.

    اینترنت هم داره ولی رایگان نیست برای هر ساعت ۱۰۰ بات باید پرداخت کرد.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 222/20 Moo 5, Soi 16 Naklua,, Pattaya 20150, Thailand
تلفن : +66038259333
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.