X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل CLC کوشی آداسی
CLC Kusadasi Golf & Spa Resort
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل CLC کوش آداسی » هتل و استراحتگاه سی ال سی گلف و آبگرم پنج ستاره کوش آداسی با داشتن ۱۱ استخر روباز در ۱۷ کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی واقع شده است. بی شک اولین تجربه ی حضورتان در این هتل فراموش نشدنی خواهد بود. این مجموعه بسیار جذاب بوده و امکانات تفریحی‌اش هر مسافری را جذب خود می‌کند. در این بین اتاق‌های لوکس با بهترین چشم انداز رو به پارک ملی و دریای اژه قرار گرفته اند. در این هتل ۱۱ استخر روباز و یک استخر گرم سرپوشیده وجود دارد. استخر اصلی با سرسره‌های آبی‌اش محلی برای تفریح خانواده‌هاست. در کنار این موارد اگر به دنبال گذراندن تعصیلات خانوادگی، استفاده از آب گرم آرامش بخش و درمان طبیعی، یا بازی گلف هستید در این هتل تمامی امکانات محیاست. طراحی شیک اتاق‌ها به نحوی است که شما تمامی امکانات موجود در منزل خود و حتی بیشتر از آن را نیز در اختیار دارید. مبلمان و دکور زیبا بهترین کیفیت را دارد و تلویزیون LCD برنامه‌های مورد علاقه‌تان را نمایش خواهد داد. کلمات جستجو شده: هتل CLC کوش اداسی CLC kusadasi Golf and Spa Resort, هتل سی ال سی گلف, هتل ۵ ستاره, کوش اداسی, مرکز درمانی آب گرم, بار و رستوران, تورهای گردشگری, ترانسفر فرودگاهی, ساعت تحویل اتاق, تخت اضافه, پارک ملی, دریای اژه, استخر روباز قوانین و مقررات هتل ساعت پذیرش از ۴ بعدازظهر ساعت تحویل اتاق ۱۰ صبحدر صورت کنسلی زودتر از ۴۸ ساعت تمام هزینه بازپرداخت می‌شود. در ۴۸ تا ۲۴ ساعت کرایه ی یک شب بازگردانده می‌شود. در طول ۲۴ ساعت هیچ هزینه‌ای مسترد نخواهد شد.برای تخت اضافه در اتاق‌ها ظرفیت وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 750
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kemalpasa Mahallesi, Kiranta Mevkii, Soke, 09200 Soğucak, Turkey
تلفن : +90 256 517 11 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.