X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

گذرنامه و ویزا، خط قرمز اربعین امسال اعلام شد.

اخبار
date۲۳ مرداد ۱۳۹۶
comment0

گذرنامه و ویزا، خط قرمز اربعین امسال اعلام شد. هماهنگی با عراق برای پذیرش ۳ میلیون زائر ایرانی انجام شده است.

سخنگوی ستاد اربعین گفت:

اربعین امسال خط قرمز ما داشتن گذرنامه و ویزای معتبر عراق برای سفر به این کشور است و اجازه خروج بدون گذرنامه و ویزای معتبر داده نمی شود.
هشتمین جلسه هماهنگی ستار اربعین با ستاد عراق با حضور مسئولان دو ستاد و کمیته های ۱۳ گانه داخلی برگزار شد. در این جلسه روی موضوعات سیاست‌گذاری و هماهنگی بیشتر، راهبردها، بررسی کمی و کاستی‌ها تمرکز و بحث انجام شد.

 

بنا به گفته‌های گودرزی، در این جلسه برای هماهنگی، سفیر ایران در عراق و سرکنسول‌های کشورمان در عراق حضور داشتند. همچنین استانداران خوزستان، کرمانشاه و ایلام که کار اعزام زائر از این استان‌ها انجام می‌شود، در این جلسه موضوعات مختلفی را مطرح کردند.

 

وی در ادامه اعلام کرد:

مسئولان عراقی از آمادگی خود برای پذیرایی از زائران ایرانی خبر دادند و ما اعلام کردیم ممکن است امسال تا ۳ میلیون زائر به کربلا اعزام شوند. همچنین کمیته‌های دو کشور تا ۱۵ شهریور مشکلات قبلی را شناسایی و آنها را بررسی می‌کنند. قرار است جلسه بعدی برای بررسی‌های بیشتر در عراق تشکیل شود.

 
گودرزی با بیان اینکه امسال خط قرمز ما داشتن گذرنامه و ویزای معتبر است، تاکید کرد:

در سال گذشته تعدادی زائر بدون گذرنامه و ویزا وارد عراق شدند که مشکلات فراوانی را به وجود آوردند. برای اربعین امسال اعلام می‌کنیم که خط قرمز ما داشتن گذرنامه و ویزای معتبر است. افراد بدانند بدون گذرنامه و ویزا امسال اجازه خروج حتی یک نفر را هم نمی‌دهیم.

 

منبع:خبرگزاری میزان

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.