X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

شفاف‌ترین آب‌های جهان

گردشگری خارجی
date۱۱ مرداد ۱۳۹۶
comment0

چه رازی در این آبهای شفاف و چند رنگ نهفته که پُرتنش ترین روحها را نیز التیام می بخشد؟

 

۷۱ درصد کره زمین را آب پوشانده و یافتن جایی برای رهاکردن خود و آرامش یافتن کار سختی نیست اما شاید یافتن تمیزترین،شفاف ترین و آبی ترین آب آسان نباشد.

 

در ادامه جهانگردان همیشه در سفر شما را به تماشای آبهای شفاف جهان دعوت می کنند:

 

دریاچه “پنج گل” در نزدیکی دره “جیوژایگو” –چین- که منطقه ای حفاظت شده است،قرار دارد.گردشگران برای تماشای انعکاس درختان کهن این پارک ملی در آبهای شفاف دریاچه به این ناحیه سفر می کنند.


جزیره “کو فی فی” -تایلند- متشکل از دو جزیره بزرگ “کو فی فی دان” و “کو فی فی له” و چند جزیره کوچک دیگر است.آبهای شفاف این ناحیه در کنار صخره های سنگ آهکی شهرت دارند.


تصویر دریاچه “مورین” در پارک ملی آلبرتا بنف-کانادا- با آبهای سبزآبی پس زمینه دیوار خانه ها ،تلفن همراه و یا سیستم های کامپیوتری شده تا حس خوبی را به بیننده اش منتقل کند.


ساحل “ناواجیو” در “زاکینتوس”-یونان- یکی از جزایر “ایونی” است که علاوه بر آبهای شفاف به خاطر داشتن کشتی های قدیمی به گِل نشسته و صخره های آهکی برای پریدن شهرت دارد.


“رودخانه آبی” در گرینلند دارای طبیعتی بکر و مناسب برای کایاک سواری است.


گمان می رود که “دریاچه آبی” –جزیره جنوبی،نیوزیلند- شفاف ترین آب جهان باشد.شنا در این آب ممنوع اما تماشا و لذت بردن و اردو زدن در کنار آن امکانپذیر است.


قطعا تصویر گویای دلیل علاقه توریست ها به این منطقه است.”بورابورا” در پلینزی فرانسه قرار دارد که البته تماشای از نزدیکش جیب پُر و پیمانی می خواهد و اما دیدنش در اینجا فقط یک کلیک!

 

منبع:وب‌سایت توریسم آنلاین

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.