X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آمارا سی لایت
Amara Sealight Elite Hotel
رضایت کاربران
100/100

نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل آمارا سی لایت محلی آرام به روی ساحل اژه از دریای مدیترانه می باشد. این هتل ۶ کیلومتر از مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و فاصله آن تا شهر تاریخی افسوس ۲۵ کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی ازمیر در فاصله ۷۵ کیلومتری هتل قرار دارد.
اتاق های هتل آمارا سی لایت مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تلویزیون ۴۲ اینچ LED همراه با شبکه های داخلی و بین المللی HD ، حمام اختصاصی و جکوزی ، تلفن مستقیم ، تهویه کننده مرکزی ، بالکن همراه با مبلمان ، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی نظیر حوله و دمپایی و میز کار می باشد. تمامی اتاق ها به اینترنت رایگان Wi-Fi دسترسی دارند. به طور کل این هتل ۳۹۲ اتاق دارد که تمامی آنها چشم اندازی به سوی دریا دارند.
این هتل دارای استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر برای کودکان و ساحل اختصاصی می باشد. روزانه انواع برنامه های تفریحی و سرگرم کننده در این هتل برگزار می شود نظیر برنامه های انیمیشن و موزیک زنده ، بازیهایی نظیر دارت ، تخته نرد ، شطرنج ، بازیهای فکری و سینما برای کودکان که همگی به صورت رایگان انجام می گیرد. میهمانان می توانند فعالیت هایی نظیر ایروبیک ، زومبا ، تنیس ، والیبال ساحلی ، یوگا و ژیمناستیک را نیز در این مجموعه انجام دهند.
خدمات دیگر این هتل شامل نگهداری از کودک ، مرکز بازیهای پلی استیشن ، ورزش های آبی و بیلیارد می شود که هزینه آنها باید جداگانه پرداخت شود.
مرکز اسپا و تندرستی این هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، حمام بخار و انواع ماساژ ها می باشد. این مجموعه یک پزشک نیز دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 392
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
بیلیارد
زمین تنیس
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : مرداد 1396

    سلام
    تابستان 96 مدت یک هفته همراه خانواده در این هتل اقامت داشتیم .اتاق های هتل بزرگ تمیز دارای جکوزی و گاوصندوق و تخت های بزرگ مبلمان تلوزیون یخچال و میز کار بود. منظره اکثر بالکن ها دریای مدیترانه بود .واقعا محیط خانوادگی و بی نظیری داشت .ساحل اختصاصی و استخر بسیار فوق العاده همچنین تنوع غذا و تعدادی رستوران های رایگان و پولی البته با قیمت خیلی پایین بود.در تمام ساعات غذا میوه دسر نوشیدنی در دسترس بود….مرکز خرید AVM (با اکثر برندهای ترک و خارجی)در دسترس بود با دولموش هر نفر یک لیر کمتر از 5 دقیقه راه داشتیم و روبروی مرکز خرید AVM هایپر مارکت بزرگی بود که از اونجا هم مقداری سوغاتی تهیه کردیم .کسانی که تصمیم دارن بصورت حرفه ایی تر خرید کنن از تور ازمیر استفاده کنن وگرنه همین مراکز کوش آداسی که اسم بردم از همه نظر کافی هستن….در ضمن ایستگاه دولموش در نزدیکی هتل هست و میتونید تشریف ببرید مرکز شهر کوش آداسی در هر صورت اونجا هم برای خرید تمام برندها وجود داشت.ما از تورهای موجود تور کشتی رو استفاده کردیم به نسبت آنتالیا کشتی های کوچیکتر بود و کمی هم دچار دریا زدگی شدیم الباقی تورها مربوط به بازدید اماکن تاریخی و…غیره بود که برای ما جذابیت نداشت.در ضمن شما قبل از تحویل اتاق و حتی در روز آخر پس از تحویل دادن اتاق از تمامی امکانات هتل می تونید استفاده کنید.تیم انیمیشن هتل در تمام روز برنامه داشت و البته برنامه شبانه با دعوت از گروه های رقص و موزیک جذاب تر و متنوع تر بود…در کل برای کسانیکه که تمایل دارن یک هفته خوب داشته باشن استفاده از امکانات هتل تمام نیازها رو برآورده میکنه برای خرید هم مراکز نزدیک هتل جوابگو هست…پیشنهاد میکنم اگر پرواز برگشت تون ساعت های بامداد هست حتما پس از تحویل دادن اتاق داخل هتل باشید و بدون هیچ مشکلی از امکانات هتل استفاده کنید و 3 ساعت قبل از پرواز به وسیله تاکسی (حدود 100لیر) برید فرودگاه.امیدوارم نظربنده کاربردی باشه پیشنهاد میکنم حتما این هتل و تجربه کنید .

    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Amara Sealight Elite is located in the village Aldas, 6km away from resort town KusadasI,, Kusadasi 09400, Turkey
تلفن : 00 90 256 622 2997
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.