X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل استین ماکاسان
Eastin Makkasan Hotel
رضایت کاربران
80/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 4
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 2 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل در قلب منطقه ی تجاری بانکوک واقع شده و ازجمله امکانات ۴ ستاره ی آن می توان به اتاق های دولوکس و لژ پشت بام اشاره کرد. ۲ رستوران نیز برای هتل تعبیه شده است.
اتاق ها و سوئیت ها دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن دارند و با تلویزیون صفحه تخت، سینما خانگی، یخچال کوچک، حمام بسیار بزرگ با آینه های بزرگ و سشوار و همچنین اینترنت رایگان تجهیز شده اند.
پس از سیاحت و گشت و گذار در شهر بانکوک می توانید به هتل برگردید و در استخر فضای باز شیرجه بزنید و با شنا و مشاهده ی مناظر زیبایی از شهر خستگی از تن بدر کنید. ماساژهای عالی و فعالیت های ورزشی در سالن پرورش اندام نیز ممکن می باشد.
رستوران Glass House انواع غذاهای دریایی و بین المللی را به صورت سلف سرویس و رستوران Garlic & Pepper غذاهای لذیذ آسیایی را در فضایی لوکس سرو می کند. هر دو رستوران رو به استخر و مناظر زیبای شهر بانکوک هستند.ایستگاه اتوبوس Chit Lom و پلاژCentral World در ۱٫۵ کیلومتری و بازار عمده فروشی Pratunam در ۵۰۰ متری قرار دارند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 280
اینترنت wifi رایگان
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : اسفند 1394

    هتل ایستین ماکاسان واقع در منطقه پاتوم وان (Pathumwan) بانکوک به مراکز تجاری و خرید بسیار نزدیک است. از هتل ایستین ماکاسان به راحتی می توانید ظرف مدت سی دقیقه پیاده به پلاتینیوم، Big C و سنترال ورلد بروید .هتل ایستین ماکاسان بانکوک هتلی است آرام و تمیز، سی و یک طبقه، دارای استخری تمیز و روباز در طبقه دهم، رستوران غذاهای دریایی با بالکنی بزرگ رو به خیابان، رستوران مخصوص سرو صبحانه و همینطور یک کافی شاپ با انواع نوشیدنی و کیک می باشد. اگرچه هنگام اقامتمان جمعیت مسافران هتل بسیار زیاد و اکثرا چینی بودند، اما اتاق ما از سکوت و آرامش کافی برخوردار بود. امکانات اتاق شامل چای ساز، سشوار سفری، تلویزیون۴۰ اینچ که نام و نام خانوادگی همسرم روی مانیتور به چشم میخورد و ورودمان را خوش آمد می گفت، مینی بار همراه با نوشیدنی و تنقلات که البته شارژی بود، انواع چای و نسکافه و سایرتجهیزاتی که تمام هتل های چهار ستاره دارند را می شد. و البـته صندوق امانات(Safe Box) که در داخل یکی از کمدهای بزرگ دیواری تعبیه شده بود. اتاق دارای پنجره قدی بزرگ و منظره ای رو به اتوبان بود . نظافت روزانه و شارژ حوله، چای و نسکافه، آب معدنی، شامپو و نرم کننده مو بسیار کامل و بی نقص بود. اتاق ها مجهز به اینترنت Wi-Fi بودند که البته فکر می کنم بخاطر جمعیت زیاد در هتل بود که فقط صبح های زود بین ساعت ۵ تا ۸ بهترین سرعت را داشت و قابل استفاده بود. صبحانه هتل بسیار مفصل، با کیفیت و کامل بود و سرویس دهی پیشخدمتها بدون هیچ نقصی و با سرعت انجام میشد. برخورد پرسنل رستوران بسیار خوب بود اما به خوشرویی مسئولین پذیرش نمره چندان خوبی نمی دهم. همینطور مسئول فروش تورهای تفریحی مستقر در هتل اکثر ساعت روز حضور نداشت و پاسخگو نبود. درکل از هتل راضی بودیم و درصورت حضور دوباره در بانکوک اولین انتخابمان خواهد بود.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    77 %
    سفر : آذر 1394

    از نظر دسترسی به مراکز خرید مثل پلاتینیوم ،BIG C و سنترال ورد حدود ۲۰-۳۵ دقیقه پیاده روی هست و برای رفتن به سیام پارگون ، سیام سنتر و سیام دیسکاوری و MBK با تاکسی حدود ۱۰ دقیقه راه هست البته با ترافیک شدید بانکوک نمیشه زمان درست داد.
    هتل ایستین ماکاسان یک هتل تمیز و آرام هست. البته با وجود این همه هندی که در تایلند و این هتل وجود دارند کمتر میشه سکوت را تو لابی این هتل دید اما اتاق ها و راهروها آرام هستند.
    هتل دارای یک استخر روباز هست اما فضای شهر خیلی مشخص نیست. بیشتر آسمان دیده میشه تا محیط پایین و شهر. استخر در طبقه ۱۰ هتل قرار داره و اگر اشتباه نکنم هتل ۳۱ طبقه هست.
    از امکانات هتل میتوان به صندوق امانات اتاق(در هر بار بستن میتوان برای آن رمزی تعیین کرد که فقط خودتان از آن اطلاع داشته باشید) ،چای ساز، سشوار مسافرتی، TV و سینما خانگی(البته فیلم هاش پولی هست)، کولر، یخچال (همراه نوشیدنی و تنقلات که همه پولی بود حتی آبی که جدا از سرویس اصلی اتاق در یخچال بود) ، حوله و دمپای و از همه مهمتر شیر آب در کنار دستشویی فرنگی(موردی که در هتل های تایلند برای ایرانی ها مهم هست) و نهایتا اینترنت وایرلس در تمام محیط هتل اشاره کرد البته به دلیل جمعیت زیاد در هتل در بیشتر مواقع سرعت اینترنت در اتاق ها خیلی ضعیف و حتی میشه بگیم قطع بود و ما مجبور بودیم برای تماس با خانواده و استفاده از نت به لابی بیایم و از اینترنت لابی یا رستوران استفاده میکردیم.
    هر روز صبح برای تمییز کردن اتاقها خدمه مراجعه میکنند و غیر از وسایل شخصی مسافر بقیه وسایل را مرتب و در صورت نیاز تعویض میکنند و شیشه آب معدنی کوچک( به تعداد مسافر) با آرم هتل جایگزین شیشه های خالی قبلی میکنند. این یک شیشه آب به ازای هر نفر مجانی بود اما بقیه نوشیدنی ها و تنقلات در صورت استفاده همراه با فاکتور مورد قبلی شارژ میشد.
    هتل ۳ رستوران داره اما یکیش که تازه تاسیس هست صبحانه نداره و از دو تا رستوران دیگه ما فقط یکیش رفتیم. به نظر میاد یکی از رستوران ها از صبح زود فعال هست.
    صبحانه هتل کامل شامل غذاهای سرد و گرم و میوه و آبمیوه بود.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    2 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 1091/343 New Petchburi Road | Makkasan, Rajthevee, Bangkok 10400, Thailand
تلفن : +66 2 651 7600
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.