X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل دوآنجیت
Duangjitt Resort & Spa
رضایت کاربران
82/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۷ نقد نوشتن نقد و بررسی
7 4.1
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 2 نفر
سفر خانوادگی : 5 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۴ ستاره دوآنجیت پوکت (Duangjitt Hotel & Resort) در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار مملو از باغات سرسبز استوایی و در ساحل غربی پوکت قرار گرفته است. این هتل در جنوب ساحل پاتونگ و در فاصله ی ۲۰۰ متری از دریا واقع شده که می توانید طی ۵ دقیقه به ساحل برسید. ۳ استخر فضای باز و ۲ رستوران با یک سالن ورزشی از امکانات تکمیلی آن می باشند.اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی، حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، گاوصندوق و چای/قهوه ساز می باشند. برخی اتاق ها با تلویزیون صفحه تخت و وان تکمیل شده اند. این هتل در بهترین منطقه پوکت “پاتونگ” واقع شده است. اما پاتونگ یکی از شلوغترین قسمتهای پوکت محسوب میشود که در طول شبانه روز بسیار شلوغ و پر سر و صدا میباشد، اما هتل دوآنجیت که تقریبا در انتهای پاتونگ قرار گرفته است در فضایی بسیار آرام و دیدنی که مملو از درختان سبک استوایی و منظره کوه و جنگل توامان انتخابی بسیار عالی به نظر میرسد. شما میتوانید ظرف مدت ۲۰ دقیقه پیاده روی به مرکز پاتونگ برسید. فرودگاه بین المللی پوکت ۴۵ دقیقه تا هتل فاصله دارند. گزینه های اقامتی اینجا بسیار متنوع هستند. اتاق ها عبارتند از ۱۹۳ اتاق درجه یک، ۶۰ اتاق دولوکس با منظره ای رو به استخر، ۹۰ اتاق دولوکس رو به باغات سرسبز، ۳۶ اتاق دولوکس گاسالونگ، ۵۹ اتاق دولوکس کوچک (به سبک سینو)، ۱۴ ویلا، ۳۲ سوئیت درجه یک، ۴ سوئیت معمولی و ۱۱ سوئیت خانوادگی و دوبلکس. تمام این اتاق ها منظره ای رو به استخر و باغ دارند برای اینکه از فضای طبیعی اطراف جدا نباشند. مرکز ویمارن با مساحتی بالغ بر ۴۸۰۰ مترمربع، ارائه دهنده ی انواع امکانات استراحتی و ریلکسیشن می باشد. سالن ورزشی نیز منظره ای رو به باغات زیبای اطراف هتل دارند. عملیات هماهنگی برای تورهای سیاهتی، تبدیل ارز و خشک شویی نیز برای مهمانان در دسترس می باشد. صبحانه هر روی به صورت سلف سرویس سرو می شود. ۲ رستوران بانبوری و تومتونگ غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را ارائه می دهند. نوشیدنی و برنامه های زنده ی تفریحی نیز در لابی هتل تدارک دیده شده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 508
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
دستگاه خودپرداز
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : آبان 1394

    هتل دوآنجیت در باغی بسیار بزرگ و بینظیر ساخته شده ، ساختمان های یک و دو و سه طبقه در هتل وجود داره که خیلی شیک نیست ولی اتاق ها خیلی بزرگ و تمیزه به نظرم اگه اتاقهای طبقه بالارو بگیرین ویوی خیلی بهتری داره ، هتل شامل سه تا استخر خیلی بزرگ و زیبا هستش که برای استراحت و ریلکس کردن فوق العادست باغ هتل هم به نظرم زیباترین باغ هتل دنیاست

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    90 %
    سفر : تیر 1395

    هتل دوانجیت : بهشتی کوچک
    مکان هتل :
    بهشت کوچک لقب مناسبی برای این هتل جنگلی است که با طراحی فضا های سبز و درختکاری های زیبا و دل انگیزاقامتی آرامش بخش را در قلب تپنده جزیره پوکت برایتان مهیا می کند .
    گذر از میان طبیعت زیبای هتل به همراه درختکاری های چشم نواز و منظره های فوق العاده به هنگام رفت و آمد های روزانه حس خوش آیندی به شما می دهد .
    این هتل با دسترسی عالی از یک سمت به ساحل معروف پاتونگ امکان استفاده از تمامی تفریحات ساحلی مانند شنا ، پاراسلینگ ، جت اسکی و …. را برایتان به راحتی میسر می کند . و با حرکت به سمت دیگر با پیاده روی حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به مرکز خرید جانگسیلون ، انواع فست فودها نظیر پیتزا کمپانی ، برگر گینگ ، ساب وی ، رستوران های دریایی ،مراکز فروش تور های گردشگری ،رستوران ایرانی پردیس با غذاها یی عالی و البته قیمتی مناسب وانواع مغازه ها مانند داروخانه ،پوشاک و مراکز تفریحی و ماساژ، چرخ های دستی بستنی و پنکیک تایلندی و میوه ها ، مانی چنچر و ….هر آنچه که مورد نیازتان می باشد به راحتی در دسترس شما قرار می دهد .
    دسترسی ها :
    فاصله تا فرودگاه ۳۰ دقیقه ، تا محل برگزاری تور جزیره فی فی با ماشین ۳۰ دقیقه ، تا محل برگزاری تور جزیره جمیز باند با ماشین ۴۰ دقیقه ، تا محل اجرای شوی سیمون ۱۵ دقیقه فاصله تا مراکز تفریحات شبانه پیاده ۱۰ دقیقه . فاصله تا ساحل پاتونگ ۵ دقیقه .
    امکانات هتل :
    این هتل به مرکز اسپا و ماساژ معروف است . دارای ۳ استخر زیبا ،سالن بدن سازی ، رستوران ، دفتر فروش تور ، فروشگاه پوشاک ، کافی شاپ ، محوطه مخصوص بازی کودکان ، معبد ، خدمات خشکشویی ،اتاق رایانه ،اینترنت پر سرعت در لابی ، مجهز می باشد .در مجاورت استخر محلی برای تحویل حوله قرار دارد که می توانید با اعلام شماره اتاق حوله مورد نیاز خودرا دریافت کنید .
    اتاق ها :
    هتل دوانجیت مجموعه ای متنوع از انواع اتاقها را دارا می باشد .که به صورت ساختمانهای ۳ طبقه فاقد آسانسور ، با منظره ای از استخر و فضای زیبای هتل که از تمامی اتاق ها قابل رویت است .همه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی به همراه میز و صندلی است .اتاقها جا دار و تمیز و دارای تی وی صفحه تخت ، کتری برقی ، یخچال ، سشوار ، چتر ، صندوق امانات ، دم پایی ، سرویس بهداشتی با شلنگ وحمام به صورت وان ودارای انواع حوله ها و شامپوهامی باشد .در بین هر ردیف اتاق ، محلی برای اتو زدن البسه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر برای استفاده عموم قرار دارد . به علت مساحت زیاد هتل ماشین های شارژی برای بردن شما از لابی به اتاق ها و بالعکس همیشه مهیا می باشند ،ولی گل های زیبا ، درختان سر سبز نارگیل ،جست و خیزسنجاب های کوچک روی درختان و هوای دلپذیر صبحگاهی مارا ترغیب به پیاده روی حتی در روزهای بارانی می نمود .

    صبحانه :
    تنوع صبحانه این هتل به نسبت هتل های ۴ ستاره در حد متوسط می باشد اما به عنوان یک صبحانه کامل کفایت می کند منوی صبحانه هر روز تقریبا تکرار می شود که شامل انواع غذاهای دریایی ، غرفه انواع نان ها ،پنکیک ، انواع مربا ،سوسیس و کالباس و بیکن که بعضی از انواع آن غیر حلال می باشد ، در تراس روبه استخر انواع املت به دلخواه شما سرو می شود .
    در هنگام ورود شما به هتل کوپن نوشیدنی خوش آمدگویی به شما داده می شود که می توانید در طول اقامت خود از ساعت ۸ الی ۱۱ شب که شامل انواع آب میوه ها و نوشیدنی می باشد در محل کافی شاپ از آن استفاده کنید .
    این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان شما به تمامی مراکز تفریحی و رستوران ها و ساحل بدون نیاز به استفاده از تاکسی را فراهم می سازد .و اقامتی آرامش بخش را برای شما میسر می سازد .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : اسفند 1395

    با حدود ۱ ساعت پرواز با هواپیمایی بانکوک ایرویز به پوکت رسیدیم. هواپیما و پرواز خیلی خوب بود. ولی خب پذیرایی به نسبت پروازهای داخلی خودمان خیلی معمولی بود.
    وارد پوکت شدیم و با مینی بوس تور به سمت هتل حرکت کردیم. پوکت خیلی با بانکوک متفاوت بود. بسیار شبیه شمال خودمون بود البته خیلی خیلی سبز تر. من واقعا عاشق این طبیعت کشورهای جنوب شرق آسیا هستم. طبیعتش با طبیعت ما خیلی متفاوته.هتل ما یکی از زیباترین هتل های پوکت هتل قصر و باغ دوآنجیت بود.من با تحقیق بسیار و از بین ۱۵ هتل خوب این هتل را انتخاب کردم واقعا از زیبایی تمیزی و امکانات این هتل هرچی بگم کم گفتم…
    معرفی هتل دوآنجیت زیباترین هتل جنگلیه پوکت :(هزینه :شبی ۶۰ هزار تومان هر نفر در اتاق ۳تخته رو به باغ و استخر)
    دلایل انتخاب این هتل جنگلیه زیبا و افسانه ای:
    ۱- نزدیک بودن به تمام نقاط منطقه ساحلی پاتونگ تمیز بودن هتل و اتاق ها
    ۲-منظره بسیار بسیار زیبا و فضای جنگلی داخل هتل
    ۳- صبحانه متنوع و خوب
    ۴-اینترنت پرسرعت در همه فضای هتل حتی اتاق ها
    ۵-استخر بزرگ و زیبا وامکانات داخلی مدرن ورایگان
    هتل در باغی بزرگ واقع شده دارای تعدادی بلوک ساختمان که هر بلوک ساختمان سه طبقه و هر بلوک شامل حدود ١٠٠اتاق، اتاق ها زیبا با إمکانات خوب و تراس مناسب ، تلویزیون تخت، حمام تمیز و مرتب با همه إمکانات، صابون، شامپو و حوله به تعداد فراوان. اگه بتونید اناقتون طبقه سوم و رو به استخر بگیرید که عالیه، ولی همه اتاق ها دید رو به جنگل دارن، البته منظور از جنگل درختای محوطه هتل هس که چیزی از جنگل کم نداره. محیط بسیار زیبا سرتاسر درخت و گل، همراه با استخر بزرگ و دیدنی. لابی هتل از اتاق های محل أقامت شما فاصله داره که شما رو به وسیله ماشین های برقی به اتاقتون میرسونن. رستوران هتل عالیه، صبحانه هم کامل و مفصل. دسترسی عالی به ساحل معروف پوکت، ساحل پتونگ، حدود ۵دقیقه پیاده روی. دسترسی راحت به تفریحات شبانه و رستوران های متعدد بین المللی، مرکز خرید
    براتون بگم کارکنان هتل بسیار مودب و مهمان نواز و خندان بودند و با شاخه گل و دستمال مرطوب به استقبالتون میان و در کوتاه ترین زمان کارهاتون رو انجام میدن کلا احترام به توریست حرف اول را در تایلند می زند .
    حتا مادرم چندتا حوله و روتختی اضافه و اتو و میز اتو خواست با مهربانی قبول کردن.خلاصه هر درخواستی داشتخ باشین نه نمیگن.
    بسیار به مسافرین اعتماد دارند به صورتی که وقتی از یکی از کسانی که پاراشوت اجاره می دادند درخواست کردیم به همراهان ما اجاره دهند و ما ساعتی بعد هزینه را برایشان می آوریم بدون کوچکترین شبه ای این کار را انجام دادند.
    در اتاق های هتل ما کتری برقی ، چای و نسکافه موجود بود و اگرم بیشتر میخواستیم با یک تلفن میاوردن برامون.یاد هتلای یو آل ترکیه افتادم تو این هتل.واقعا همه چی فراوون بود. شاید باور نکنید اما در آنجا نعمتی بس عظیم ا ست
    اینترنت رایگان نیز از دیگر امکانات هتل بود بعلاوه تعدادی کامپیوتر در لابی که می توانستیم از آنها نیز استفاده کنیم.
    روبه روی هتل رستوران های زیبایی است که می توانید برای تورهای مختلف پوکت با اطمینان خاطر با آنها هماهنگ کنید.
    دسترسی به سوپر هم آسان است

    آنالیز دقیق قسمت های مختلف این هتل :
    دوستان عزیزم اطلاعات خوب و جامعی از این هتل براتون میگم که امیدوارم به دردتون بخورد و متوجه میشین که انتخاب این هتل واقعا از هر نظر ارزششو دارد
    فاصله هتل از فرودگاه شهر پوکت ۳۵ دقیقه با ماشین وان
    درب ورودی هتل مانند شهرک های شمال ایران میمونه
    از درب ورودی که در داخل خیابان پراچانوکرو که وارد بلوار هتل میشویم با فضایی بسیار زیبا مواجه میشویم که سمت چپ سالن های ماساژ و جکوزی ، سالن بدن سازی ( ویوارم اسپا ، فیتنس ) قراردارد
    وسط بلوار درب ورودی هتل که با فضای سبز خاصی آماده شده پرچم های کشورهایی که بیشترین مراجعه را به هتل دارند را میبینید که پرچم زیبای کشور ایران هم در بین آنها دیده میشود.
    جلوی لابی حوض بزرگی وجود دارد که داخل آن مجسمه شیری هست که از دهان آنها آب فواره میکند.وارد هتل که میشوید پرسنل هتل با احترام و با استقبال گرمی به شما خیرمقدم میگویند .داخل لابی که با مبلمان بسیار شیک و راحتی چیدمان شده وجود دارد .
    لابی شامل
    رزرواسیون ، اتاق تورها ، فروشگاه گل ، فروشگاه پوشاک ، رستوران ، سن موزیک ، سالن کنفرانس ، اتاق بازی کودکان ، اتاق کامپیوتر و سرویس های بهداشتی .لازم به ذکر است اینترنت در لابی هتل برای مسافران رایگان است
    امکانات هتل شامل
    استخر بزرگ ( استخر نوپاکائو) که بزرگترین استخر هتل میباشد که شامل ، رستوران ، تخت های آفتاب ، کتابخانه و آبشار بسیار زیبا
    استخری که کنار لابی قرار داره ( استخر موراکوت ) که شامل رستوران و تور بازی والیبال میباشد
    استخر کودکان
    اتاق های هتل
    هتل دارای ویلاها و سوییت ها و اتاق های بسیار تمیز و شیک میباشد که امکانات آنها شامل
    جعبه امنیتی ، کمد ، حمام ، تلویزیون، سشوار ، چتر باران ، سیستم هوای مطبوع ،کافه ساز و چای ساز میباشد .
    تمامی اتاقها مجهز به اینترنت میباشند ولی رایگان نمیباشد .
    فضای سبز هتل
    هتل در مساحتی بسیار بزرگ و درختان زیبای استوایی قرار دارد که پیاده روی در فضای این هتل بسیار آرامش بخش میباشد . درختان نارگیل ، گلهای کاغدی .در فضای سبز هتل مجموعه ای برای بازی کودکان قرار دارد که به اسم قارچ های جادویی معروف است که برای بازی کودکان ترتیب داده شده است.
    صبحانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح در این هتل سرو میشود .
    از ساعت ۸ شب تا ساعت ۱۱ هم در لابی هتل پیانو و خواننده بصورت زنده برنامه اجرا میکنند ، که اگر مسافران واچر رایگان نوشیدنی داشته باشند میتوانند نوشیدنی خود را دریافت کنند.
    غذاهای هتل بسیار خوشمزه و متنوع میباشد که غذاها بصورت فست فود ، دریایی ، تایلندی میباشد.
    جلوی ورودی لابی ماشین هایی که شارژی هستند مستقر هست که برای مسافرانی که اتاق هایشان دور میباشد فراهم شده .
    جلوی درب ورودی هتل در خیابان پراچانوکرو تاکسی و توک توک قرار دارد که مسافران میتوانند با سوار شدن آنها به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند.
    فاصله زمانی دسترسی به نقاط مختلف شهر
    ساحل دریا : ۴ دقیقه
    پاتونگ بیچ : ۴ دقیقه
    رستورانهای مک دونالد ، کی اف سی ، ساب وی ، سیزلر ، برگر کینگ : پیاده روی ۱۰ دقیقه
    شاپینگ سنتر جانگسیلون : پیاده روی ۲۰ دقیقه
    خیابان راچایوتیت : ۴ دقیقه
    نتیجه گیری نهایی :
    واقعا همون طور که همه دوستان قبل من هم تایید کردند این هتل واقعا هتلی عالی و خوب و توریستی و شیک هستش.محیط خانوادگی امن آروم و جذابیت های اون هرکسی رو راضی میکنه.من اگه برم پوکت بازهم فقط به همین هتل میرم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : شهریور 1395

    من به همراه هسمرم شهریورماه امسال به مدت هشت شب در هتل دوانجیت اقامت داشتیم این هتل در باغی بسیار زیبا بنا شده که تقریبا گشت و گزار و عکاسی در اون میتونه نیمی از روز رو به خودش اختصاص بده دریاچه ها استخر ها و ساختمانهایه زیبا همگی در کنار باغی پر از گل و پرندگان نمایی از بهشت رو مجسم میکنن مقعیت هتل به ساحل بسیار نزدیکه ولی به بازار وخیابان بنگلا دوره و پیاده حداقل نیم ساعت تویه راه هستید واما اتاق هایه این هتل هنگامی که برایه اولین بار وارد اتاقم شدم تقریبا شکه شدم اتاقی تاریک و نم زده که اصلا شباهتی به اتاق هتل چهار ستاره نداشت نظافت هرروز انجام میشد ولی رضایت بخش نبود برخورد کار کنان چندان جالب نبود البته دلیل اونهم رفتار برخی از هموطنان عزیزمونه که نود درصد مهمانان این هتل تشکیل میدن میز صبحانه این هتل بسیار ضعیف بود تقریبا ۳۰ در صد اون برای ایرانی ها قابل خوردن بود به همین دلیل از ساعت نه صبح به بعد برایه تخمه مرغ باید تویه صف می ایستادیم!!! در کل اگر براتون زیاد خدمات و تمیزیه اتاق ها مهم نیست زیبایی بهشت دوانجیت کاملا شمارو راضی میکنه در غیر این صورت هتل هایه خیلی بهتری با همین قیمت در پوکت پیدا میشن

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  5. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : شهریور 1395

    این هتل یک هتل چهار ستاره در حد پنج ستاره میباشد فضای زیبای هتل با دریاچه های کوچک نیلوفر و استخرهای بزرگ و زیبا درختان سر به فلک کشیده و کارکنان مهربان و خوشرو محیطی خوب برای یک مسافرت خوب بهمراه دارد موقعیت هتل عالی سه دقیقه تا ساحل و پانزده دقیقه تا مرکز خرید و مرکز شهر با پای پیاده

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  6. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    70 %
    سفر : فروردین 1395

    من به مدت ۴ شب نوروز ۹۵ به همراه همسرم در این هتل اقامت داشتم هتلی زیبا از لحاظ موقعیت عالی وفضای هتل بسیار زیبا دارای ۲ استخر زیبا و آب نما،اتاقها تمیز ونسبتا خوب،تنوع صبحانه عالی که با ذاعقه ما زیاد جور نبود که در تایلند چیز عجیبی نیست ،تنها مشکل آن دوری اتاقها بود که انهم با تماس با رسپشن در کوتاهترین زمان ماشین می فرستادن درب اتاق که البته ۱۲ شب به بعد از آن خبری نبود،تا ساحل پیاده ۲دقیقه،و روبروی درب هتل از ساعت ۴عصربه بعد میوه ههای استوایی با قیمت مناسب به فروش میرسد که حتما امتحان کنید

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  7. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : مهر 1394

    من و همسرم برای ماه عسل به این هتل در پوکت رفتیم. اونقدر این هتل زیباست که دلتون نمیخواد ترکش کنید. از لحاظ موقعیت مکانی هم بسیار عالی است . تنها ۲۰۰متر تا ساحل پاتونگ فاصله داره. تا مرکز خرید جانگ سیلون و خیابان بانگلا هم ۱۰ دقیقه پیاده روی داره . با توک توک هم میتونین برید.دسترسی به انواع رستورانهای دریایی و رستورانهای ایتالیایی و انواع سالنهای ماساژ و صرافی بین ۲ تا ۵ دقیقه پیاده روی. صبحانه هتل هم خیلی خوب و کامل و باب طبع هرنوع سلیقه ای بود . چند تا استخر هم توی محوطه در میان درختان زیبا قرار داره دقیقا عین اون عکسایی که توی سایت هست. خلاصه هر قسمتی از هتل را که نگاه میکنید یک منظره زیبا میبینید. البته اتاقتها کمی با لابی فاصله داره که میتونین اون مسیر رو پیاده روی کنید یا با ماشینهای برقی برسید به اتاقتون. اینترنت رایگان فقط در لابی وجود داره و در اتاقها رایگان نیست. از مزیتهای خوب این هتل اینه که دستشویی داخل اتاقها دارای شلنگ شستشو می باشد و همچنین کتری برقی و تی بگ نیز موجود است. من اگه بخوام دوباره برم پوکت حتما این هتل را انتخاب میکنم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 18 Prachanukroh Road, Kathu, 83150 Patong Beach, Thailand
تلفن : +66 76 366 333
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.