X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل فریزر رزیدنس
Fraser Residence
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل فریزر رزیدنس  کوالالامپور  Fraser Residence Kuala Lumpur  این هتل که در سال ٢٠١۴ بازسازی شده است، تضمین اقامتی دل پذیر را برای مهمان های کاری و یا تفریحی ایجاد می کند. فاصله این هتل تا مرکز شهر صفر کیلومتر می باشد، و بخاطر همین موقعیت شما امکان دسترسی آسان به مقاصد مهم و پر طرفدار شهر را دارید. این هتل با ارائه خدمات بی عیب و نقص و فراهم آوردن تمامی امکانات بی عیب و نقص سفری هرچه بهتر را به ارمغان می آورد از جمله این خدمات می توان به سرویس خشکشویی، مرکز بیزینس، محل نگهداری چمدانها، روزنامه، و سرویس اتاق ها نام برد. ۴۴۶ اتاق این هتل در ٢١ طبقه محیطی گرم و صمیمی و راحت را مهیا می سازد، از جمله امکانات مدرن این هتل می توان به یخچال، مایکروفر، اتاق جدا سیگاری ها و غیر سیگاری ها، حوله، و محل نشیمن در اتاق ها نام برد. همچنین از جمله امکانات تفریحی منحصر بفرد شامل باشگاه بچه ها، سونا، باشگاه بدنسازی، استخر رو باز و استخر بچه ها نام بردلذت بردن از خدمات بی نظیر و یک نام معتبر در این هتل برایتان میسر می شود. امکانات هتل فریزر رزیدنس کوالالامپور میز اطلاعات ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته انتقال فرودگاه، مرکز تجاری، نگهبان، بار ، پارک ماشین کافی شاپ ، نگهداری کودک، دربان ، آسانسور، امکانات برای معلولین، خدمات لباس های شسته شده، سوئیت، صرافی، قفل، امکانات ملاقات، طبقه اجرایی ،تور، امکانات برای افراد مسن و معلول، پذیرش سریع، نوار کنار استخر و مطالعه رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، پارکینگ، منطقه سیگار کشیدن مرکز تناسب اندام، سونای بخار، سونای خشک، وان ابگرم، اسپا، ماساژ، استخر رو باز، استخر و زمین بازی کودکان، بیلیارد، کلاب کودکان اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی

امکانات هتل

تعداد اتاق : 446
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 10 Jalan Cendana, Kuala Lumpur 50250, Malaysia
تلفن : +60 3-2191 0888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.