X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کفالوکا ریزورت
Kefaluka Resort
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل و استراحتگاه ساحلی کفالوکا (Kefaluka Resort) در کنار شهر تورگوتریس (Turgetreis) در ناحیه بدروم (Bodrum) واقع در جنوب غرب ترکیه قرار گرفته است. این هتل زیبا در فضایی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع بنا شده و به ساحل زیبای آکیارلار (Akyarlar) مشرف است. «کفالوکا» ۳۸۴ اتاق در تیپ‌های متنوع دارد؛ از جمله سوئیت‌های Honeymoon، استاندارد،Superior ، فامیلی، دلوکس و Junior Suite. هر اتاق دارای مبلمان مدرن و امکانات رفاهی است. هتل دارای مراکزی برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و مهمانان می‌توانند علاوه بر پرداختن به ورزش‌هایی همچون تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و غیره، خود را با انواع ورزش‌های آبی از قبیل بادسواری (Windsurf)، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و … سرگرم سازند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد:
کتابخانه، سینما، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخرهای متعدد، مکان‌هایی برای ریلکسیشن، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و…. مرکز تجاری هتل نیز خدماتی به مسافران تجاری عرضه می‌نماید. بنا به گفته سایت هتل به آدرس kefaluka.com، در سه رستوران سفارش از منو (A la carte) انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. «کفالوکا» از فرودگاه میلاس (Milas) 60 کیلومتر، از مرکز شهر بدروم ۲۵ کیلومتر، از فرودگاه بدروم ۱۵ کیلومتر و از مرکز شهر تورگوتریس ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 384
اینترنت wifi رایگان
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
غواصی
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Baris Manco Cad. No: 41 Akyarlar, 48960 Akyarla
تلفن : +902523110390
وبسایت : http://kefaluka.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.