X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گرند بلیش
Grand Belish Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۵ ستاره گرند بلیش (Grand Belish) یک هتل و ریزورت مدرن در لانگ بیچ (Long Beach) در ۱۵ کیلومتری مرکز کوش آداسی، در ساحل دریای اژه است.این هتل که رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است، ۱۷۸ اتاق و ۲۰ سوئیت از تیپ superior دارد. اتاق های هتل به بالکن، مبلمان شیک و وای فای رایگان مجهز است. هر اتاق دارای فرش، تلویزیون LCD 32 اینچی، تلفن، سشوار، مینی بار و گاو صندوق است. مهمانان می توانند در رستوران بوفه باز هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بچشند. در رستوران Fish House نیز غذاهای مختلف دریایی سرو می شود. از جمله امکانات Grand Belish می توان به این موارد اشاره کرد: استخر روباز، امکانات آبگرم (اسپا)، حمام ترکی، سونا، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز تناسب اندام، بار استخر، بار لابی، بار ویتامین، باشگاه شبانه، اتاق بازی و غیره. مرکز آبگرم هتل که در داخل ساختمان هتل قرار گرفته انواع خدمات ماساژ و زیبایی را به مهمانان عرضه می دارد. در این هتل مهمانان علاوه بر انجام ورزش هایی همچون بسکتبال، تنیس و مینی فوتبال می توانند به انواع ورزش های آبی نیز بپردازند. «گرند بلیش» از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) 100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در ۱۸ کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 178
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
زمین تنیس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Alacay Mevkii Davutlar, Kusadasi, Turkey
تلفن : +902566815454
وبسایت : http://grandbelish.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.