X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گرند جواهر
Grand Cevahir
رضایت کاربران
69/100
67% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 3.45
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 2 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. در ۳٫۸ کیلومتری میدان تقسیم قرار گرفته و اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند. مهمانان می توانند از دکوراسیون داخلی و طعم لذیذ غذاهای محلی رستوران سلطان لذت ببرند و برای صرف میان وعده از بالکن خوش منظره ی آن استفاده کنند. کافه یلکان تا نیمه شب باز است و انواع کوکتل و نوشیدنی های ترکه ای را سرو می کند.فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر و شیشلی حدود ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. پارکینگ این هتل رایگان است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 323
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
امکانات معلولین
پارکینگ
ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    73 %
    سفر : مهر 1394

    با کمى تجربه و معلومات بهترین سفر را خواهید داشت.
    اگر براى استراحت،سیاحت و تفریح به استانبول سفر میکنید این هتل یک گزینه بسیار خوب میتواند باشد.
    اینکه هتل حتما در تکسیم باشد یک نظر کاملا اشتباه است، استانبول به تکسیم و استقلال ختم نمیشود، بلکه با کمى جستجو و پرسش مکانهایى خیلى زیباتر در این شهر خواهید دید.
    اصلا از لیدر و تور انتظار خاصى نداشته باشید،چون غیر از ترنسفر براى شما هیچ کاره مفیدى انجام نمیدهند، حتى براى چِک این هتل اگر خودتان دست به کار شوید حتى به محض ورود هم میشه اتاق رو از رسپشن تحویل بگیرید به جاى اینکه به فرمایش لیدر تا ساعت ٢ صبر کنید.
    در استانبول اگر ٢تا ۴ نفره سفر میکنید مخصوصا اگر در این هتل حضور دارید، استفاده از تاکسى برایتان خیلى به صرفه تر از وسایل حمل و نقل عمومى خواهد بود.
    صبحانه هتل خوب و متنوع است و با پرداخت ٣۵ لیر میتوانید خیلى شیک صبحانه را در اتاقتان میل کنید.
    استفاده از امکانات ورزشى هتل کاملا رایگان است و همه قسمتهاى هتل بسیار شیک و با نظافت هستند.
    سعى کنید از صرافى هتل استفاده نکنید چون حدودا ١٠-١۵٪ بیشتر از صرافى هاى شهر با شما حساب میکنند.
    همراه داشتن نوشیدنى و بطرى براى ورود به هتل ممنوع است اما اگر در چمدان خود داشته باشید با مشکلى مواجه نمیشید.
    هرروز اتاقها نظافت میشن و قبل از خروج از اتاق وضعیت اتاق رو در حالت نیاز به نظافت قرار بدهید که موقع بازگشت به اتاقتان با اتاقى تمیز و مرتب مواجه بشید.
    سرویس رایگان هتل تا تکسیم و مرکز خرید جواهر هر ساعت یکبار و هر ٣ ساعت مسیر برگشت در اختیار دارید و تا ساعت ۵ بعداز ظهر میتوانید از این سرویس استفاده کنید.
    حتما از استخر و باشگاه هتل براى آرامش و ریلکسیشن استفاده کنید،البته حتما کلاه شنا و دمپایى همراه داشته باشید،حوله استخر هم در اختیارتان میگذارند.
    اگر سیگار میکشید باید از رسپشن اتاق مخصوص سیگارى ها که معمولا در طبقات ۵و۶ هست را درخواست کنید. اگر نه هرچه شما در طبقات بالاتر باشد نماى زیباترى از شهر یا دریا و تنگه بسفر خواهید داشت.
    بازهم اگر سوالى داشتید در خدمتم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0

  2. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : مرداد 1393

    به نسبت هتل ۵ ستاره امکاناتی نداشت. صبحانه عالی بود.
    نظافت معمولی بود. اکثر امکانات در قبال هزینه بود. حتی مینی بار هم شامل هزینه است. اندازه اتاق معمولی است، بزرگ نیست.
    استخر روباز برخلاف آنچه در عکس می بینید بسیار کوچک است.
    تا مرکز شهر فاصله زیادی دارد اما تا مترو ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد و ما همه جا را با مترو می رفتیم و در صورتی که دو خانم بودیم مشکلی نداشتیم. ولی باید مسیر رسیدن به مترو را قبلا بررسی کنید.
    توصیه ای که به خانم هایی که به ترکیه سفر می کنند دارم این است که قبل از ۱۰ شب در هتل باشید. برعکس کشور ما ۹٫۵-۱۰ همه شهر تعطیل می شود.

    0 0

  3. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    70 %
    سفر : مهر 1391

    من و همسرم برای ماه عسل در مهرماه سال ۹۱ به استانبول رفتیم و در این هتل اقامت داشتیم . از آنجایی که نوع و سیستم خدمات و کیفیت هتل ها در استانبول با آنتالیا و کوش آداسی و … تفاوت اساسی دارند سطح انتظار از هتل های استانبول نیز می بایست معقول و منطقی باشد .

    هتل گراند جواهیر در منطقه شیشلی واقع میباشد که نسبت به هتل های نزدیک به منطقه تقسیم نسبتا فاصله دارد . از اینکه هتل گراند جواهیر با میدان تقسیم و خیابان توریستی استقلال فاصله دارد یک حسن محسوب میشود آن هم آسایش و خلوت بودن آن منطقه میباشد در عین حال برای دوستانی که مایل هستند به اسکله نزدیک باشند و از رستوران های محلی خیابان استقلال بهره مند شوند یک محدودیت تلقی میگردد .

    هتل گراند جواهیر را میتوان یک هتل پنج ستاره معمولی با سطح خدمات قابل قبول دانست نه بیشتر ! یکروز قبل از سفر، من از ایران با هتل تماس گرفتم و گفتم که فردا میهمان هتل شما خواهیم بود و برای ماه عسل سفر خواهیم کرد . ولی در طول مدت اقامت ما در آنجا هیچ برنامه یا سورپرایز خاصی دیده نشد در حالی که اکثر هتل های پنج ستاره دنیا برنامه هایی هر چند ناچیز برای سفرهای ماه عسلی مهیا میکنند . نما و طراحی ساختمان هتل از بیرون قشنگ بود و با دو رنگ آبی و سفید (از نظر ترکیب رنگی تقریبا شبیه هتل پارمیس کیش ) از دور متمایز میگردید .

    لابی نسبتا معمولی و کوچکی داشت و یک استخر روباز کوچک نیز در محوطه هتل وجود داشت که در آن ایام به خاطر خنکی هوا کسی از آن استفاده نمی کرد . تمیزی و نظافت هتل عالی بود و برخورد کارکنان هتل بسیار مودبانه بود و صبحانه هتل نیز در حد قابل قبول و نه عالی سرو میگردید .

    من در همه هتل های پنج ستاره ( چه در ایران و چه در خارج از کشور ) که رفتم نیمرو جزء موارد ثابت صبحانه وجود داشت جز این هتل ! یکی از نقاط مثبت این هتل که به نظر عالی هم بود وجود سرویس رفت و برگشت به میدان تقسیم و مرکز تجاری جواهیر بود که با ساعات مشخص و اعلام شده این ترانسفر روزانه صورت میگرفت . در نهایت حداقل امتیاز یک هتل پنج ستاره را برآورده مینماید .

    توصیه من به دوستان اینه که اقامت در این هتل به مراتب بهتر از هتل های چهارستاره میدان تقسیم و اطراف آن میباشد . با توجه به اینکه در سفر به استانبول اکثرا سعی میکنند از تفریحات و جاذبه های شهر استانبول استفاده کنند و کمتر وقت خود را در هتل سپری می کنند اقامت در این هتل خوب به نظر می آید .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Darulaceze Cad. No:9 Sisli, Istanbul, Turkey
تلفن : +902123144242
وبسایت : http://gch.com.tr
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.