X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

امامزاده هلال آران و بیدگل، چهل و هشتمین مکان دیدنی جهان

اخبار
date۲۱ خرداد ۱۳۹۶
comment0

امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل، در مجله «تراول فرانسه» به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی شد.

 

مدیر اجرایی حرم هلال بن علی (ع) آران و بیدگل اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ گردشگر خارجی از ملیت‌های مختلف از این امامزاده بازدید کردند.

 

سیدجواد تکیه با اشاره به این نکته، گفت که روزانه به طور متوسط ۵۰ تا ۷۰ گردشگر خارجی از این امامزاده بازدید می‌کنند که بیشتر آن‌ها ملیت اروپایی دارند.

 

وی در ادامه افزود:

در حال برنامه ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور هستیم و در این زمینه کارهای خوبی در حال برنامه ریزی و انجام است.
تکیه گفت که در بهمن ماه گذشته، راهنمایان گردشگری ۳۹ کشور جهان با عنوان کنوانسیون ۲۰۱۷ به این امامزاده آمدند که به دنبال این رویداد از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده هستیم که حاکی از تاثیر زیاد ورود و بازدید راهنمایان خارجی از این آستان مقدس است.

 

او گفت که این امامزاده حتی در رسانه‌های خارجی نیز معرفی شده است:

در سال گذشته شاهد معرفی امامزاده هلال بن علی (ع) در مجله «تراول فرانسه» بودیم که این امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.