X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

رنگارنگ ترین مکان های آمریکا

گردشگری خارجی
date۱ مهر ۱۳۹۶
comment0

ما در اینجا رنگارنگ ترین مکان های موجود در آمریکا را برایتان آورده ایم تا از تماشای آنها لذت ببرید یا اگر فرصت بود به آنجا سری بزنید. با ما همراه شوید.

 

۱-خانه های رنگی، سان فرانسیسکو

این خانه های ویکتوریایی یکی از بهترین مکان ها برای عکس برداری است. نه فقط به دلیل رنگ های متنوع خانه ها، بلکه برای برج ها و آسمان خراش هایی که در پس زمینه آن سر به فلک کشیده اند.

 

۲-صخره های قرمز آریزونا

رنگ قرمز این سنگ ها به دلیل اکسید آهن شان است. این صخره ها که تا ۱۲ کیلومتر کشیده شده اند، از جاذبه های گردشگری آریزونا است.

 

۳-ماردی گرا، نیواورلئان

ماردی گرا عنوان دوره ای از جشن‌های سنتی سالیانه ‌است که در بسیاری کشورهای دنیا انجام می شود. در این جشن ها که گاهی یک هفته به طول می انجامند، گروه‌هایی به صورت کارناوال‌های خیابانی به اجرای مراسم می‌پردازند.

 

این جشنها در اصل فرصتی بودند تا مسیحیان پیش از آغاز فصل روزه و پرهیز، بتوانند به شادی و پایکوبی و خوشگذرانی بپردازند. در این جشن افراد تسبیح های خود را از هر جایی که بتوانند مانند در خانه، درخت و حتی گردن شان آویزان می کنند.

 

۴-گرند پریسماتیک اسپرینگ، وایومینگ

بزرگ ترین و مشهورترین چشمه آب گرم در پارک ملی یلوستون قرار دارد که چون رنگین کمانی بر زمین می درخشد.

 

۵-ساحل فلوریدا

جدا از آب های زلال این ساحل، ساختمان های رنگی آن که در امتداد ساحل قد کشیده اند نیز جذابیت فوق العاده ای دارند. هنگامی که از شنا و ماسه بازی در این ساحل خسته شده اید، با تماشای دکوراسیون رنگی و دیدنی این خانه ها سرگرم شوید.

 

۶-نورهای شمالی، آلاسکا

برای تماشای نمایش نورهای شمالی در آلاسکا، در زمستان به این مکان سفر کنید زیرا تاریک ترین ساعات سال را دارد.

 

۷-ساحل پاپاکولی، هاوایی


ساحل پاپاکولی در انتهای جنوبی جزیره بزرگ هاوایی واقع شده است. شهرت این ساحل برای شن های سبزرنگ آن است. این شن ها از کرسیتال های ریز الیوین (سیلیکات منیزیوم که به صورت بلورهای سبز یافت می شوند) تشکیل شده اند.

 

این بلورها نیز از گدازه های آتشفشانی که در یک مخروط نیم سوز ۴۹ هزار ساله که با آب های خلیج ماهانا احاطه شده است، ساخته شده اند. تعداد بسیار زیاد بلورهای الیوین موجود در این ساحل باعث شده تا همیشه سبز باشد.

 

۸-فصل شکوفه ها، واشینگتن دی.سی

هر سال بهار این منطقه پر از شکوفه های رنگی می شود طوری که تصور می کنید یک پشمک است، نه منطقه ای که مهمترین تصمیمات حکومتی در آن گرفته می شود. فستیوال شکوفه های گیلاس نیز فستیوالی است که هر ساله در این مکان بر پا می شود.

 

۹-رنگین کمان هاوایی

هونولولو مرکز رنگین کمان جهان است. چرا؟ زیرا این مکان در مجاورت کوههای اوآهو که عامل باران های مداوم است، قرار گرفته و در روزهای آفتابی تولید رنگین کمان می کند.

 

۱۰-پاییز در ورمونت

۷۵ درصد ورمونت پوشیده از جنگل است به همین دلیل این مکان یکی از زیباترین پاییزهای جهان را دارد.

 

۱۱-دریاچه تاهو، کالیفرنیا


یکی از بزرگ ترین، عمیق ترین و به همان نسبت آبی ترین دریاچه های موجود در آمریکا، دریاچه تاهو است. دلیل رنگ منحصر بفرد آن جلبک های موجود در آب است.

 

۱۲-بناهای رنگین کمانی، چارلستون

در سال ۱۹۳۱ یک زوج خانه ای در منطقه چارلستون خریدند و آن را رنگ صورتی کردند، همسایه ها از ایده آنها خوششان آمد و آنها نیز رنگ خانه های خود را تغییر دادند که نتیجه آن همین رنگین کمانی است که در عکس می بینید.

 

۱۳-جشنواره لاله، اورگن

جشنواره لاله هر ساله در اورگن برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند لاله های رنگارنگ را در مساحتی حدود ۴۰ جریب مشاهده کنند. آنها حتی می توانند گل های بسته بندی شده را با خود به خانه ببرند.

 

۱۴-غروب خورشید، سنتافه

تماشای غروب خورشید از ارتفاعات سنتافه، جایی که از آلودگی به دور است، تجربه ای است که تا به حال نداشته اید. رنگ های زرد، قرمز، نارنجی، صورتی و بنفشی که در آسمان مشاهده خواهید کرد، در هیج جعبه مداد رنگی موجود نیست.

 

منبع:وبسایت برترین ها

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.