X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ارکید پاراد
Orchard Parade Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
به هتل ارکید پاراد ( Orchard Parade Hotel by Far East Hospitality ) خوش آمدید. هتلی که تا کمربند فروشگاهی ارکید راود ۳ دقیقه در صورت پیاده‌روی فاصله دارد.
اول از همه بهتر است به اتاق خود در هتل ارکید پاراد سری بزنید. اتاق شما به سبک مدیترانه ای با رنگ‌های روشن آرامش بخش قهوه ای خاکی، به تلویزیون کابلی با شبکه های چینی، مینی بار، چای و قهوه ساز مجهز است. حمام اختصاصی شما نیز سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی دارد.
زمان صرف غذاست. در هتل ارکید پاراد، ۸ گزینه غذاخوری با تنوعی گسترده در اختیار دارید که انواع غذاهای ژاپنی، غربی و ایتالیایی را سرو می‌کنند. در رستوران تانگ لوک سیگنچر می‌توانید از خوردن انواع غذاهای اصیل چینی لذت ببرید و در نوشیدنی دلخواهتان را در آرامش سالن لابی هتل باز کنید.
با تفریح و گردش موافقید؟ در هتل ارکید پاراد، سالنی برای زیبایی مو، صورت، ناخن و بدن شما در نظر گرفته شده است. سالن بدنسازی هتل و فعالیتهای کاراکوئه نیز در انتظار شماست. اگر اهل شنا هستید، استخر پشت بام هتل را انتخاب کنید و اگر قصد گردش در بیرون هتل را دارید، تا اسکله های کلارک و بوت که محل برنامه‌های شبانه است، ۳ کیلومتر فاصله دارید. به ایستگاه ام آر تی ارکید و مرکز خرید آی اُ ان با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌رسید. ضمنا از میز گردشگری  و مرکز تجارت هتل می‌توانید برای کسب اطلاعات مورد نیازتان کمک بگیرید.
هنگام ترک اقامت هتل ارکید پاراد، تا فرودگاه بین المللی چانگی ۳۰ دقیقه با اتومبیل زمان لازم دارید. بازگشت خوبی را برایتان آرزو می‌کنیم.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 388
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 1 Tanglin Road, Orchard, 247905 Singapore, Singapore
تلفن : +65 6737 1133
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.