X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

نکاتی درباره سفر با اتوبوس

راهنما و مقاله
date۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
comment0

اگرچه سفر سرگرم کننده و خوب است،اما بسیاری از مردم دوست ندارند ساعت های طولانی با اتوبوس به سفر بروند. این نارضایتی هم بیشتر بخاطر کم بودن محدوده ی حرکت و آرایش صندلی هاست.اما یکی از راه های سفر ارزان است به همین دلیل گاهی مجبور به استفاده از آن هستید.حال نکاتی را در مورد سفر طولانی با اتوبوس بررسی می کنیم.

 

 

۱- بدون تفکر و برنامه ریزی و با عجله اقدام به خرید بلیط نکنید.در واقع باید مکانهای متعدد و شرکت های مختلف برای خرید بلیط را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین مورد را پیدا کنید.

 

۲- در رابطه با نوع اتوبوس و امکانات آن قبل از رزرو کاملا مطمئن شوید.امکانات موجود در اتوبوس،تمیز بودن آن،خدماتی که ارائه می شود و سالم بودن اتوبوس از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

 

۳- برخی از مسافران با رسیدن در نیمه شب به مقصد و شهر مورد نظر موافق نیستند.ترجیح می دهند صبح به مقصد برسند تا هم از روز خود استفاده کنند و هم هزینه ی یک شب اقامت اضافی را نپردازند.بدین منظور مسافت و ساعت رسیدن را برآورد کنید و برای شب بلیط تهیه کنید.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

راهنما و مقاله

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.